wtorek, 5 maja 2015

Światowe agencje reklamowe i liczba ich obserwatorów w serwisach społecznościowych - ranking

Jeżeli jakaś marka chce w obecnych czasach istnieć w świadomości konsumentów i mieć realne znaczenie, musi być ona obecna w internecie i prężnie w nim działać. Założenie fanpage'ów na portalach społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy LinkedIn to jedna z podstawowych czynności, która otwiera markę na kontakt z konsumentami. O tym jak duże znaczenie dla wizerunku firmy ma posiadanie fanpage'a wiedzą największe agencje reklamowe i PR'owe. Ilość lajków w dużym stopniu pokazuje jak silna jest pozycja danych agencji. Poniżej opisany został ranking ukazujący, które agencje reklamowe i PR-owe mają najwięcej followersów na swoich fanpage'ach i na jakich plasują się miejscach.

Zaczynamy od największych:
1. Na pierwszym miejscu znalazła się agencja Ogilvy & Mather której łączna suma followersów na Facebooku, Twitterze i LinkedIn wyniosła 793 tysiące (Facebook 297 tys., Twitter 216 tys., LinkedIn 280 tys.)

2. Miejsce drugie należy do IDEO która posiada 503 tysiące obserwatorów (Facebook 123 tys., Twitter 232 tys., LinkedIn 148 tys.)


3. Na miejscu trzecim uplasowała się agencja Leo Brunett z wynikiem 306 tysięcy (Facebook 61 tys., Twitter 70 tys., LinkedIn 175 tys.)


4. Na czwartym miejscu znalazła się agencja JWT posiadająca 291 tysięcy obserwatorów (Facebook 48 tys., Twitter 65 tys., LinkedIn 178 tys.)

5. Miejsce piąte zajął Wieden + Kennedy, a jego wynik to 285 tysięcy followersów (Facebook 31 tys., Twitter 145 tys., LinkedIn 109 tys.)
6. Na pozycji szóstej uplasowała się agencja BBDO z sumą 280 tysięcy fanów (Facebook 64 tys., Twitter 94 tys., LinkedIn 122 tys.)
7. Miejsce siódme należy do Razorfish z wynikiem 236 tysięcy followersów (Facebook 25 tys., Twitter 106 tys., LinkedIn 105 tys.)
8. Na miejscy ósmym uplasowała się agencja McCann Erickson z sumą 228 tysięcy (Facebook 87 tys., Twitter 68 tys., LinkedIn 73 tys.)
9. Na przedostatnim miejscu znalazła się agencja R/GA z liczbą 210 tysięcy obserwujących (Facebook 28 tys., Twitter 110 tys., LinkedIn 72 tys.)

10. Listę zamyka agencja Edelman która znalazła się na dziesiątym miejscu dzięki wynikowi 209 tysięcy followersów (Facebook 44 tys., Twitter 62 tys., LinkedIn 103 tys.)

Ranking ten został sporządzony poprzez zsumowanie liczby fanów profilu każdej z agencji z trzech serwisów społecznościowych czyli Facebooka, Twittera oraz LinkedIn. Można zauważyć jednak, że gdyby pod uwagę brać liczby obserwatorów z każdego serwisu osobno, lista ta wyglądałaby zupełnie inaczej. Niemniej jednak lista ta pozwala na zobaczyć, które agencje reklamowe i PR'owe cieszą się największym zainteresowaniem ze strony internautów. 
 

7 komentarzy:

  1. www.pmrybnik.pl to agencja reklamowa, która ma wiele do zaoferowania - w tym projekty graficzne najwyższej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agencji reklamowych na rynku jest teraz na prawdę sporo, ale tylko niektóre tak jak https://alphacreation.pl/ działają w innowacyjny sposób dostosowany do dzisiejszych standardów. Ta agencja oferuje takie działania reklamowe jak video marketing i na pewno w dobie internetu takie działania reklamowe mogą dotrzeć do sporej ilości odbiorców

    OdpowiedzUsuń
  3. Agencja reklamowa to bardzo ważne miejsce, jeśli chcemy w jakiś sposób zareklamować swoją firmę. Ważne jednak jest to, aby znaleźć agencję, która będzie miała świetnych fachowców i dzięki temu skuteczność reklamy będzie wysoka. Zerknijcie sobie na agencję https://cluegroup.pl po wszystkie szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalezienie właściwej agencji reklamowej jest bardzo ważne w prowadzeniu swojego biznesu. Znalazłem ich przypadkiem na https://www.vizer.pl/ i od dwóch lat współpracujemy w kwestii reklamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, istenieje wiele agencji marketingowych ale nie każda z nich świadczy usługi na wysokim poziomie. Mnie trochę czasu zajęło, zanim trafiłam do https://rebenagesta.com ale z całą pewnością było warto.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkim osobom zastanawiającym sie jak zwiększyć zasięgi Waszego sklepu internetowego polecam artykuł na stronie https://www.tygodnikprzeglad.pl/influencer-marketing-warto-o-nim-wiedziec/ . Usług infuencerów zyskuje na popularności, poniewaz dają genialne efkty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem marketing w internecie jest znaczący, oprócz tradycyjnych mediów. Warto wejść na stronę https://greenparrot.pl/nasza-oferta/pozycjonowanie-stron-internetowych/ , aby sprawdzić ofertę agencji marketingowej. Ci fachowcy mają dużą wiedzę i wiedzą jak dobrze zareklamować naszą stronę internetową.

    OdpowiedzUsuń

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.