XXI wiek to era marketingu oraz dobrej reklamy. Na każdym kroku stykamy się z różnymi formami reklam, które mają na celu zachęcić nas do kupna produktu jak i utrwalenie danej marki na rynku i świadomości ludzi. Nie inaczej jest w przypadku klubów piłkarskich, które niemal do perfekcji opanowały sztukę reklamy.
Od kilku dobrych lat kluby sportowe, a przede wszystkim kluby piłkarskie upatrzyły wielkie korzyści płynące z dobrej reklamy. W ten sposób kluby mogą maksymalizować swoje zyski, pozyskiwać nowych fanów, reklamować się, ale również swoich sponsorów. Spójrzmy jaką reklamę stworzył Sporting CP, aby zachęcić swoich fanów do zakupienia ich produktów, czy usług.
Takie reklamy nie tylko można zobaczyć w internecie, gdyż emitowane są także w portugalskiej telewizji na kanale sportowym, co tylko działa na korzyść klubu, który zdecydował się na emitowanie reklamy. Obecnie kluby działają jak wielkie korporacje, które nastawione są nie tylko na wynik sportowy, ale także finansowy. W tej sytuacji reklamy tworzone przez kluby piłkarskie w Portugalii nie powinny dziwić. Innym razem Sporting tak reklamował swoje mecze w stacji Sport TV.
Sprawnie działająca reklama sprawiła, że Sporting na przestrzeni ostatnich kilku lat przyciągnął na swój stadion średnio 6 tysięcy więcej osób niż miała to miejsce przed 2012 rokiem. To tylko potwierdza, że w obecnych czasach także kluby piłkarskie wykorzystują reklamy do własnej promocji.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.