czwartek, 21 maja 2015

Snapchat w marketingu online!


10 sekund, tyle trwa jeden Snapchat. Czy to na tyle dużo aby stworzyć dobrą reklamę?


Aplikacja powstała we wrześniu 2011 roku w wyniku współpracy dwóch studentów Uniwersytetu Stanforda - Evana Spiegela oraz Roberta Murphy'ego, pozwala nawysyłanie krótkich (maksymalnie 10 sekund) filmów, a także zdjęcia wraz z podpisami. Z aplikacji może korzystać każdy. Osoba prywatna, czy firma. Jako osoby prywatne nie mamy nawet pojęcia jak łatwo robimy reklamę firmom, z których korzystamy. Byłeś na kawie w Strabucks? Zrób snapa, podpisz "najlepsza kawa ever <3 !" i już darmowa reklama. Założyłaś nowe ciuchy i chcesz pochwalić się outfit'em? Snap! Na pewno ktoś zapyta lub rozpozna  markę jaką na sobie nosisz i jeśli się spodoba, skorzysta z okazji i sprawdzi chociażby w sklepie online ile kosztuje, a może nawet kupi.


A jak to jest z firmami? 


Snapchat może być bardzo skutecznym narzędziem marketingu internetowego. Kiedy nauczymy się korzystać z aplikacji, może być ona skuteczną kampanią marketingową i napędzać sprzedaż. Korzystając z tych małych 10 sekund marketer może stworzyć krótkie promocje, które pomogą zbudować sprzedaży i utrzymać klientów. 



Jest kilka metod, którymi można się posłużyć. 
KONKURSY 
Możemy jako firma ukazywać ciekawe promocje, kupony, a nawet pieniądze w tak ograniczonym czasie jak 10sek. I tylko te osoby, które śledzą naszą firmę na Snapie mogą z tej oferty skorzystać
WIRTUALNE WYCIECZKI
Pozwólmy klientom zrozumieć naszą firmę, wprowadzić ich i pozwolić im zobaczyć jak działamy. To wszystko przyczynia się do budowania zaufania klientów.
ZAPOWIEDŹ
Innym pomysłem na Snapy dla firm, jest też prezentacja części nowych produktów. To pozwoli na taką chęć ze strony klienta aby poznać więcej, będzie zaciekawiony i z zainteresowaniem będzie wyczekiwał oficjalnej premiery produktów.
Taco Bell było taką pierwszą firmą, która efektywnie zaczęła używać Snapchata do reklamowania się.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.