… czyli Liczy się to, co ważne dla
Ciebie.
Sieć Orange jest
międzynarodową marką usług telekomunikacyjnych. W Polsce istnieje od 19-tego
września 2005-tego roku zastępując markę Idea. Jest to druga pod względem
użytkowników telefonii komórkowej największa sieć w kraju, przekraczając 15,3 miliona kart SIM. Jako że zajmuje
dopiero drugie miejsce, ciągle musi walczyć o utrzymanie pozycji, jak również o
to, by zyskać najwyższe miejsce w rankingu.
W kampanii reklamowej Orange z 2014-tego roku bohaterami
byli głównie aktorzy serialu Rodzinka.pl , którzy świetnie spisali się w tej
roli.
Z nowym rokiem przyszły zmiany. Od marca tego
roku w skali globalnej, Orange powoli wprowadza nową kampanię reklamową w życie,
która w Polsce ruszyła od kwietnia.
Teraz
bohaterami są zwykli ludzie, podczas zwyczajnych codziennych sytuacji. Zmiany
również dotyczą :
- stylu zdjęć (będą to historie ważne dla klientów)
- kolorystyki (wcześniej wyróżniał się kolor pomarańczowy, teraz paleta kolorów będzie się składać z 5 nowych barw: niebieskiego, żółtego, fioletowego, zielonego i różowego)
- czcionki się nie zmienią
- ilustracje będą w nowym stylu, będą bardziej "graficzne"
W serwisie Youtube opublikowano
dwie pierwsze reklamy.
Propozycja outdoorowych reklam ofert.
Orange chce dopasować się bardziej do klientów i chce zaspokoić ich potrzeby w jak najlepszy sposób.
Dodano do niego nowy system komunikacji, oparty na potrzebach klientów,
na tym, co jest ważne z ich punktu widzenia.
Jak głosi nowe hasło Orange, sieć chce być jeszcze bliżej swoich użytkowników.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.