poniedziałek, 4 maja 2015

Always in touch to connect what’s essential in your life…



… czyli Liczy się to, co ważne dla Ciebie.

 Sieć Orange jest międzynarodową marką usług telekomunikacyjnych. W Polsce istnieje od 19-tego września 2005-tego roku zastępując markę Idea. Jest to druga pod względem użytkowników telefonii komórkowej największa sieć w kraju, przekraczając  15,3 miliona kart SIM. Jako że zajmuje dopiero drugie miejsce, ciągle musi walczyć o utrzymanie pozycji, jak również o to, by zyskać najwyższe miejsce w rankingu.
W kampanii reklamowej Orange z 2014-tego roku bohaterami byli głównie aktorzy serialu Rodzinka.pl , którzy świetnie spisali się w tej roli.



 Z  nowym rokiem przyszły zmiany. Od marca tego roku w skali globalnej, Orange powoli wprowadza nową kampanię reklamową w życie, która w Polsce ruszyła od kwietnia.   
Teraz bohaterami są zwykli ludzie, podczas zwyczajnych codziennych sytuacji. Zmiany również dotyczą :



  • stylu zdjęć (będą to historie ważne dla klientów)
  • kolorystyki (wcześniej wyróżniał się kolor pomarańczowy, teraz paleta kolorów będzie się składać z 5 nowych barw: niebieskiego, żółtego, fioletowego, zielonego i różowego)

  • czcionki się nie zmienią
  • ilustracje będą w nowym stylu, będą bardziej "graficzne"



W serwisie Youtube opublikowano dwie pierwsze reklamy. 



Propozycja outdoorowych reklam ofert.



Orange chce dopasować się bardziej do klientów i chce zaspokoić ich potrzeby w jak najlepszy sposób. Dodano do niego nowy system komunikacji, oparty na potrzebach klientów, na tym, co jest ważne z ich punktu widzenia.



Jak głosi nowe hasło Orange, sieć chce być jeszcze bliżej swoich użytkowników.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.