Obecnie,
żeby skutecznie się reklamować nie wystarczy jedynie stworzyć
przekazu i pokazywać go w mediach. Teraz potrzeba już o wiele
większego zaangażowania ze strony producenta, musi on bowiem wziąć
pod uwagę, że jego potencjalni odbiorcy na każdym kroku są
bombardowani przeróżnymi reklamami. Dlatego też aby wyróżnić
swój produkt wśród tej fali należy sięgnąć po nietypowe
rozwiązania.
Przykładem
nietypowej formy, w której możemy zamieścić przekaz reklamowy może być ściana interaktywna. Jest to urządzenie, które w niezwykły sposób
przeobraża wolną do tej pory przestrzeń
w fascynujący,interaktywny
billboard reagujący
na ruchy i gesty przechodniów, w niekonwencjonalny sposób
przykuwając ich uwagę.To jest rozwiązanie wysoce
innowacyjne,
idealnie sprawdzające się w centrach handlowych, lotniskach, muzeach, jak również
na targach czy koncertach. Głównie przez znaczną liczbę jednoczesnych odbiorców.
Na
największych targach
elektronicznych bardzo
często można zobaczyć prezentacje rekordowo wielkich ekranów. Rok
temu podczas CeBIT 2011 Microsoft zaprezentował właśnie
taki, gigantyczny
ekran dotykowy.
Sytuacja miała się podobnie w przypadku gadżetu
z Uniwersytetu Groningen albo największego
ekranu 3D,
do którego nie potrzeba było specjalnych okularów. Tegoroczny
CeBIT również nie zawiódł nas pod tym względem.
Wyświetlacz składający się z 8 ekranów LCD ma dosyć osobliwe zadanie. Wyświetlane na ekranie bąbelki mają przykuwać uwagę osób w pobliżu urządzenia i reagować na ich ruchy. Ekran jest dotykowy, a interfejs pozwala na szereg interakcji, zarówno z tym, co jest wyświetlane, jak i innymi użytkownikami. Naukowcy pracujący nad projektem chcieli opracować możliwie skuteczną metodę zwrócenia uwagi przypadkowej osoby na wyświetlany obraz. [Źródło]
Wyświetlacz składający się z 8 ekranów LCD ma dosyć osobliwe zadanie. Wyświetlane na ekranie bąbelki mają przykuwać uwagę osób w pobliżu urządzenia i reagować na ich ruchy. Ekran jest dotykowy, a interfejs pozwala na szereg interakcji, zarówno z tym, co jest wyświetlane, jak i innymi użytkownikami. Naukowcy pracujący nad projektem chcieli opracować możliwie skuteczną metodę zwrócenia uwagi przypadkowej osoby na wyświetlany obraz. [Źródło]
Dzięki
efektownemu przyciąganiu atencji przechodniów, znajduje
zastosowanie w nowoczesnym marketingu i promocji,
w ciekawy sposób zachęcając potencjalnych klientów
do zapoznania się z prezentowanymi treściami, także
poprzez grę i zabawę. Interaktywna ściana
wykorzystuje inteligentny system projekcji obrazu,
który w momencie wykrycia ruchu zmienia wyświetlane treści
umożliwiając pełną interakcję użytkownika z emitowanymi
obrazami. Oferujemy szeroką i bogatą gamę nowoczesnych
prezentacji multimedialnych, do których stworzenia stosujemy
nietuzinkowe interaktywne animacje oparte w szczególności
na filmach, modelach 3D, systemie rozszerzonej
rzeczywistości, do których wkomponowany może zostać również
dźwięk.
Proponowana
przez nas innowacyjna forma reklamy, kreuje wizerunek
firmy postępowej, idącej z duchem czasu, a przede
wszystkim otwartej na nieszablonowe, nowoczesne rozwiązania.
Interaktywna ściana może zostać wykorzystana jako kluczowa
atrakcja przeprowadzanej akcji promocyjnej, ale również
stanowić wsparcie dla istniejącej już kampanii reklamowej.
Wbrew
pozorom ta technologia może znaleźć szerokie zastosowanie w
przyszłości. Tylko pomyślcie o interaktywnych billboardach
rodem z wizji
Corninga,
telewizorach i komputerach reagujących na swojego właściciela oraz
innych produktach, o których dziś nawet nie śnimy. I to wszystko
już wkrótce, prawie na wyciągnięcie ręki. Chyba rzeczywiście
nie uda się uniknąć przyszłości, w której zewsząd będą nas
otaczać ekrany dotykowe. [Źródło]
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.