poniedziałek, 25 maja 2015

Innowacyjne zastosowanie multimediów

Obecnie, żeby skutecznie się reklamować nie wystarczy jedynie stworzyć przekazu i pokazywać go w mediach. Teraz potrzeba już o wiele większego zaangażowania ze strony producenta, musi on bowiem wziąć pod uwagę, że jego potencjalni odbiorcy na każdym kroku są bombardowani przeróżnymi reklamami. Dlatego też aby wyróżnić swój produkt wśród tej fali należy sięgnąć po nietypowe rozwiązania.
Przykładem nietypowej formy, w której możemy zamieścić przekaz reklamowy może być ściana interaktywna. Jest to urządzenie, które w niezwykły sposób przeobraża wolną do tej pory przestrzeń w fascynujący,interaktywny billboard reagujący na ruchy i gesty przechodniów, w niekonwencjonalny sposób przykuwając ich uwagę.To jest rozwiązanie wysoce innowacyjne, idealnie sprawdzające się w  centrach handlowych, lotniskach, muzeach, jak również na targach czy koncertach. Głównie przez znaczną liczbę jednoczesnych odbiorców.
Na największych targach elektronicznych bardzo często można zobaczyć prezentacje rekordowo wielkich ekranów. Rok temu podczas CeBIT 2011 Microsoft zaprezentował właśnie taki, gigantyczny ekran dotykowy. Sytuacja miała się podobnie w przypadku gadżetu z Uniwersytetu Groningen albo największego ekranu 3D, do którego nie potrzeba było specjalnych okularów. Tegoroczny CeBIT również nie zawiódł nas pod tym względem.

Wyświetlacz składający się z 8 
ekranów LCD ma dosyć osobliwe zadanie. Wyświetlane na ekranie bąbelki mają przykuwać uwagę osób w pobliżu urządzenia i reagować na ich ruchy. Ekran jest dotykowy, a interfejs pozwala na szereg interakcji, zarówno z tym, co jest wyświetlane, jak i innymi użytkownikami. Naukowcy pracujący nad projektem chcieli opracować możliwie skuteczną metodę zwrócenia uwagi przypadkowej osoby na wyświetlany obraz. 
[Źródło]
Dzięki efektownemu przyciąganiu atencji przechodniów, znajduje zastosowanie w nowoczesnym marketingu i promocji, w ciekawy sposób zachęcając potencjalnych klientów do zapoznania się z prezentowanymi treściami, także poprzez grę i zabawę. Interaktywna ściana wykorzystuje inteligentny system projekcji obrazu, który w momencie wykrycia ruchu zmienia wyświetlane treści umożliwiając pełną interakcję użytkownika z emitowanymi obrazami. Oferujemy szeroką i bogatą gamę nowoczesnych prezentacji multimedialnych, do których stworzenia stosujemy nietuzinkowe interaktywne animacje oparte w szczególności na filmach, modelach 3D, systemie rozszerzonej rzeczywistości, do których wkomponowany może zostać również dźwięk.

Proponowana przez nas innowacyjna forma reklamy, kreuje wizerunek firmy postępowej, idącej z duchem czasu, a przede wszystkim otwartej na nieszablonowe, nowoczesne rozwiązania. Interaktywna ściana może zostać wykorzystana jako kluczowa atrakcja przeprowadzanej akcji promocyjnej, ale również stanowić wsparcie dla istniejącej już kampanii reklamowej.

Wbrew pozorom ta technologia może znaleźć szerokie zastosowanie w przyszłości. Tylko pomyślcie o interaktywnych billboardach rodem z wizji Corninga, telewizorach i komputerach reagujących na swojego właściciela oraz innych produktach, o których dziś nawet nie śnimy. I to wszystko już wkrótce, prawie na wyciągnięcie ręki. Chyba rzeczywiście nie uda się uniknąć przyszłości, w której zewsząd będą nas otaczać ekrany dotykowe. [Źródło]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.