niedziela, 24 maja 2015

Wymyśl imię dla krówki, czyli: Wedel z kampanią dla najmłodszych


Marka Wedel wprowadziła na rynek ofertę produktową dla dzieci czekotubkę, batonik Oki! oraz porcjowane Ptasie Mleczko. W związku z wprowadzenie na rynek oferty produktów dla najmłodszych, marka Wedel zaplanowała szereg aktywności promocyjnych. Nowościom towarzyszy kampania 360 stopni obejmującą działania mediowe, OOH oraz eventowe.
Kto z nas nie zna marki Wedel? „E. Wedel to najstarsza marka czekolady w Polsce, która w wyjątkowy sposób potrafi łączyć tradycję z nowoczesnością, przez co od lat uznawana jest za symbol czekolady oraz wyrafinowanego smaku. Jej nazwa pochodzi od podpisu syna założyciela firmy, Emila Wedla, który sygnował nim swe produkty by odróżnić je od konkurencji. Sekret niepowtarzalnej kompozycji smaku, z której słyną wyroby E.Wedel, tkwi w ich oryginalnej, starannie strzeżonej recepturze. Najsłynniejsze produkty marki to czekolady oraz pianki w czekoladzie Ptasie Mleczko®, które zostały stworzone w latach 30-tych XX.” – wedelpijalnie.pl
„Czekotubka o smaku kakaowo-orzechowym, batoniki Oki! w dwóch smakach: mleczny z ziarnami zbóż i mleczno-truskawkowy oraz porcjowane Ptasie Mleczko Extra Mleczne otrzymały szerokie wsparcie promocyjne. Nowości pojawią się w 30-sekundowym spocie telewizyjnym, który zostanie wyemitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz 30-sekundowym spocie radiowym emitowanym w Radio Wawa.” – media2.pl
Obecnie marka poszerzyła swoją ofertę i wprowadziła linię produktów dla najmłodszych i w związku z tym ruszyła z zupełnie nową kampanią. Reklama, która pojawi się w stacjach ogólnopolskich jest pełna uroku i zabawna, z resztą sami zobaczcie:




Prowadzona jest również komunikacja OOH obejmująca tablice outdoorowe oraz citylighty, a na dedykowanej podstronie na wedel.pl, użytkownicy mogą wziąć udział w konkursie i wymyślić imię dla Szczęśliwej Krówki, będącej bohaterem dziecięcych produktów od Wedla.
„Na zwycięzców konkursu czekają atrakcyjne nagrody tj. rodzinna wycieczka do Disneylandu (1 miejsce) oraz zestawy wedlowskich słodkości.” – media2.pl 



„Elementem kampanii będzie także event dla konsumentów
Urodziny Szczęśliwej krówki który odbędzie się 31 maja w godz. 11.0019.00 w Ogrodach Zamku Królewskiego w Warszawie. W programie przewidziano m.in. koncert Margaret, konkursy z nagrodami, grę terenową czy zabawy i animacje dla najmłodszych.” – marketing-news.pl
Podczas imprezy nie zabraknie także Wedlowskiego Tortu Czekoladowego. Wstęp na wydarzenie jest wolny. Kampania jest również wsparta reklamą w kinach i w Internecie.

Kreatorem spotu promującego inicjatywę jest agencja Grandes Kochonos, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Działania PR realizuje agencja 24/7Communication, natomiast za digital odpowiada agencja Cosmo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.