Marka Wedel wprowadziła
na rynek ofertę produktową dla dzieci –
czekotubkę, batonik Oki! oraz porcjowane Ptasie Mleczko. W związku z
wprowadzenie na rynek oferty produktów dla najmłodszych, marka Wedel
zaplanowała szereg aktywności promocyjnych. Nowościom towarzyszy kampania 360
stopni obejmującą działania mediowe,
OOH oraz eventowe.
Kto z nas nie zna marki Wedel? „E. Wedel to najstarsza marka czekolady
w Polsce, która w wyjątkowy sposób potrafi łączyć tradycję
z nowoczesnością, przez co od lat uznawana jest za symbol czekolady oraz
wyrafinowanego smaku. Jej nazwa pochodzi od podpisu syna założyciela firmy,
Emila Wedla, który sygnował nim swe produkty by odróżnić je od konkurencji.
Sekret niepowtarzalnej kompozycji smaku, z której słyną wyroby E.Wedel,
tkwi w ich oryginalnej, starannie strzeżonej recepturze. Najsłynniejsze
produkty marki to czekolady oraz pianki w czekoladzie Ptasie Mleczko®,
które zostały stworzone w latach 30-tych XX.” – wedelpijalnie.pl
„Czekotubka o smaku
kakaowo-orzechowym, batoniki Oki! w dwóch smakach: mleczny z ziarnami zbóż i
mleczno-truskawkowy oraz porcjowane Ptasie Mleczko Extra Mleczne otrzymały
szerokie wsparcie promocyjne. Nowości pojawią się w 30-sekundowym spocie
telewizyjnym, który zostanie wyemitowany w stacjach ogólnopolskich i
tematycznych oraz 30-sekundowym spocie radiowym emitowanym w Radio Wawa.” –
media2.pl
Obecnie marka poszerzyła swoją ofertę i wprowadziła linię produktów dla
najmłodszych i w związku z tym ruszyła z zupełnie nową kampanią. Reklama, która
pojawi się w stacjach ogólnopolskich jest pełna uroku i zabawna, z resztą sami
zobaczcie:
Prowadzona jest również komunikacja OOH obejmująca
tablice outdoorowe oraz citylighty, a na dedykowanej podstronie na wedel.pl, użytkownicy mogą wziąć udział w konkursie
i wymyślić imię dla Szczęśliwej Krówki, będącej bohaterem dziecięcych produktów
od Wedla.
„Na zwycięzców konkursu czekają atrakcyjne nagrody tj. rodzinna wycieczka do Disneylandu (1 miejsce) oraz zestawy wedlowskich słodkości.” – media2.pl
„Na zwycięzców konkursu czekają atrakcyjne nagrody tj. rodzinna wycieczka do Disneylandu (1 miejsce) oraz zestawy wedlowskich słodkości.” – media2.pl
„Elementem kampanii będzie także event dla konsumentów – Urodziny Szczęśliwej krówki – który odbędzie się 31 maja w godz. 11.00–19.00 w Ogrodach Zamku Królewskiego w Warszawie. W programie przewidziano m.in. koncert Margaret, konkursy z nagrodami, grę terenową czy zabawy i animacje dla najmłodszych.” – marketing-news.pl
Podczas imprezy nie zabraknie także Wedlowskiego Tortu Czekoladowego. Wstęp na wydarzenie jest wolny. Kampania jest również wsparta reklamą w kinach i w Internecie.
Kreatorem spotu promującego inicjatywę jest agencja Grandes Kochonos, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Działania PR realizuje agencja 24/7Communication, natomiast za digital odpowiada agencja Cosmo.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.