piątek, 15 maja 2015

Co widze, kiedy palisz

O efektywności lub nieefektywnosci socjalnej reklamy przeciw palenia można sprzeczać się w nieskończoność. Jednak, nowe prace z anti - smoking kampanii pojawiają się regularnie, to ciesząc nowymi podejściami i cienkimi ideami, to wywołując westchnienie rozczarowywania swoją prostolinijnością i niewymyślną zawiadomienia.



Organizacje spoleczne chcą rozstrzygnąć ponad siły zadanie - przerazić zdrowego człowieka chorobami i cierpieniami, którymi w przyszłości zagraża jemu palenie. A także odwołać się do sumienia i rozumienia, przyzywając obronić ludzi bez szkodliwego zwyczaju od pasywnego palenia.
Pocałuj moją popielniczkę
Pasywne palenie zabija


Niepalącym tytoń pachnie inaczej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.