sobota, 23 maja 2015

Lody lodom nierówne, czyli ogólnopolska kampania: „Grycan – lody od pokoleń”

UWAGA! Przygotujcie kubełek lodów: niezwykle wciągająca i smakowita reklama.
            


           Od 15 maja, pod hasłem „Lody od pokoleń” rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa lodów Grycan, w której występuje Zbigniew Grycan, założyciel produkującej je firmy. Reklamy pojawiają się m.in. w kinach i telewizji i opowiadają o tym, w czym tkwi tajemnica sukcesu marki.
Film pokazuje jak powstają nasze lody. Na początku, w naszej domowej kuchni, rodzi się pomysł i receptura nowego smaku, a następnie te same czynności i receptury przenoszone są do procesu produkcji. Nawet produkując lody na tak ogromną skalę robimy to zawsze w poszanowaniu tradycji, łącząc metody rzemieślnicze z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Nie uznajemy żadnych kompromisów jeśli chodzi o jakość  naszych lodów. To sprawia, że z odpowiedzialnością sygnuję własnym nazwiskiem każde opakowanie, które opuszcza naszą fabrykę. – opisuje reklamy Zbigniew Grycan i tłumaczy przesłanie kampanii.
            Kto nie lubi lodów firmy Grycan? Charakteryzuje je niezwykły, oryginalny, wręcz niezapomniany smak, który kojarzy mi się z wakacjami i dobrą zabawą. Owa marka jest jedną z najbardziej charakterystycznych i rozpoznawalnych w Polsce, „jest obecna na polskim rynku od 2004 r. W ciągu dziewięciu lat istnienia firma Grycan rozwinęła największą sieć lodziarni firmowych w Polsce, która obecnie liczy ponad 110 lokali. Oferta marki Grycan zawiera ponad 60 różnych smaków lodów, zarówno tych na bazie śmietanki kremówki, jak i sorbetów z owoców i lodów produkowanych na bazie jogurtu naturalnego oraz wybór kilkudziesięciu kompozycji deserów lodowych.” – grycan.pl
Brzmi pysznie? To zobaczcie jeszcze najnowszy spot.



„Spoty reklamowe, w których wraz ze Zbigniewem Grycanem występują pracownicy firmy, wyświetlane będą zarówno na wielkim, jak i małym ekranie. Można je obejrzeć w formie billboardów sponsorskich przy prognozie pogody o 19.25 na antenie Polsatu, w dłuższej wersji w sieci kin Cinema City w całej Polsce oraz w pełnej ponad 2 minutowej wersji na kanale YouTube, a także w ramach platform mediów społecznościowych marki Grycan – Lody od pokoleń.” – dlahandlu.pl
Cała koncepcja kampanii, działania PR oraz w mediach społecznościowych prowadzone są we współpracy z agencją Solski Burson-Marsteller. Od połowy maja przez całe lato będzie prowadzonych mnóstwo działań promocyjnych: kampania outdoorowa, reklamy w prasie, telewizji, a także kampania internetowa. Dopiero latem prowadzone będą działania outdoorowe w największych miastach Polski, ale to jeszcze nie wszystko, akcja reklamowa, rozpoczęta 15 maja, obejmuje też prasę, reklamy pojawią się w czołowych magazynach kobiecych i kulinarnych jak „Twój Styl”, „Zwierciadło” czy „Grazia” oraz w Internecie, na różnych portalach (wp.pl, gazeta.pl). „Działania w mediach społecznościowych prowadzone są w powiązaniu ze stroną internetową marki, która w nowej formie została uruchomiona wiosną tego roku i zawiera prawdziwe kompendium wiedzy na temat marki.” – dlahandlu.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.