UWAGA! Przygotujcie kubełek lodów: niezwykle
wciągająca i smakowita reklama.
Od
15 maja, pod hasłem „Lody od pokoleń” rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa lodów Grycan, w której występuje
Zbigniew Grycan, założyciel produkującej je firmy. Reklamy pojawiają się m.in.
w kinach i telewizji i opowiadają o tym, w czym tkwi tajemnica sukcesu marki.
- Film pokazuje jak powstają nasze lody. Na
początku, w naszej domowej kuchni, rodzi się pomysł i receptura nowego smaku, a
następnie te same czynności i receptury przenoszone są do procesu produkcji. Nawet
produkując lody na tak ogromną skalę robimy to zawsze w poszanowaniu tradycji,
łącząc metody rzemieślnicze z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Nie
uznajemy żadnych kompromisów jeśli chodzi o jakość naszych lodów. To
sprawia, że z odpowiedzialnością sygnuję własnym nazwiskiem każde opakowanie,
które opuszcza naszą fabrykę. –
opisuje reklamy Zbigniew Grycan i tłumaczy przesłanie kampanii.
Kto nie lubi lodów firmy Grycan? Charakteryzuje je
niezwykły, oryginalny, wręcz niezapomniany smak, który kojarzy mi się z
wakacjami i dobrą zabawą. Owa marka jest jedną z najbardziej charakterystycznych
i rozpoznawalnych w Polsce, „jest obecna na polskim rynku od 2004 r. W ciągu
dziewięciu lat istnienia firma Grycan rozwinęła największą sieć lodziarni
firmowych w Polsce, która obecnie liczy ponad 110 lokali. Oferta marki Grycan
zawiera ponad 60 różnych smaków lodów, zarówno tych na bazie śmietanki
kremówki, jak i sorbetów z owoców i lodów produkowanych na bazie jogurtu
naturalnego oraz wybór kilkudziesięciu kompozycji deserów lodowych.” – grycan.pl
Brzmi pysznie? To zobaczcie jeszcze najnowszy spot.
„Spoty reklamowe, w
których wraz ze Zbigniewem Grycanem występują pracownicy firmy, wyświetlane
będą zarówno na wielkim, jak i małym ekranie. Można je obejrzeć w formie
billboardów sponsorskich przy prognozie pogody o 19.25 na antenie Polsatu, w
dłuższej wersji w sieci kin Cinema City w całej Polsce oraz w pełnej ponad 2
minutowej wersji na kanale YouTube, a także w ramach platform mediów
społecznościowych marki Grycan – Lody od pokoleń.” – dlahandlu.pl
Cała koncepcja
kampanii, działania PR oraz w mediach społecznościowych prowadzone są we
współpracy z agencją Solski Burson-Marsteller. Od połowy maja przez całe lato
będzie prowadzonych mnóstwo działań promocyjnych: kampania outdoorowa, reklamy
w prasie, telewizji, a także kampania internetowa. Dopiero latem prowadzone
będą działania outdoorowe w największych miastach Polski, ale to jeszcze nie
wszystko, akcja reklamowa, rozpoczęta 15 maja, obejmuje też prasę, reklamy pojawią
się w czołowych magazynach kobiecych i kulinarnych jak „Twój Styl”, „Zwierciadło”
czy „Grazia” oraz w Internecie, na różnych portalach (wp.pl, gazeta.pl). „Działania
w mediach społecznościowych prowadzone są w powiązaniu ze stroną internetową
marki, która w nowej formie została uruchomiona wiosną tego roku i zawiera
prawdziwe kompendium wiedzy na temat marki.” – dlahandlu.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.