wtorek, 19 maja 2015

Fanpage.

Fanpage to absolutna podstawa egzystencji firmy na portalu Facebook.
Jest swego rodzaju wizytówką firmy prezentowaną innym użytkownikom, a zatem również platformą komunikacji z nimi. Dlatego szczególnie warto zadbać o to, aby wyglądał on profesjonalnie oraz dyskusja na nim prowadzona była dopasowana do docelowych odbiorców naszej firmy.






 


Facebook szturmem wszedł na polski rynek, ma już ponad 6 mln użytkowników, a więc każdy z nich może stać się potencjalnym klientem. Dodatkowo jest to portal, który daje webdeveloperom największe możliwości, co przekłada się bezpośrednio na możliwości reklamowe. 
Fanpage to forma komunikacji skupiona wokół konkretnego tematu. Nazwa ta tłumaczona jest jako "strona fanowska". Umożliwia przedstawienie smego siebie, swojej firmy, strony internetowej, czy jakiegoś konkretnego społecznego działania.

 Co powinno znaleźć się na firmowym fanpage?

Mamy do dyspozycji kilka podstawowych rodzajów zawartości:

  •          tablica – to miejsce wymiany poglądów między firmą, a klientami. Warto zadbać, żeby dyskusja była merytoryczna i na odpowiednim poziomie, aby budować pozytywny wizerunek firmy. To dla użytkowników portalu jedno z najważniejszych miejsc.
  •          strony informacyjne – to strony z treścią opisującą firmę i jej ofertę. Można zamieszczać dowolne informacje, byle by były zgodne z prawem i regulaminem facebook.com. Warto zadbać o to, żeby były atrakcyjne wizualnie, ale zarazem czytelne. Można na nich również umieścić formularz kontaktowy lub formularz pozwalający zapisać się na newsletter firmowy.
  •          galerie zdjęć – jak sama nazwa wskazuje, można wstawiać zdjęcia, które uporządkowane będą w albumach. Ponieważ wiele ludzi jest wzrokowcami, warto wstawić zdjęcia pokazujące firmę lub prezentujące usługi
  •          aplikacje – to w zasadzie linki do zewnętrznych aplikacji, które pozwalają na tworzenie konkursów, sond lub innych tego typu funkcjonalności

A oto szybki kurs jak założyć fanpage:


Fanpage stał się bardzo popularny również wśród gwiazd. Sportowcy, muzycy oraz celebryci prześcigają się w liczbie 'lajków' na swoim fanpage'u. 




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.