11 maja rozpoczęła
się nowa kampania marki Tymbark: „Najlepsze
połączenia – tylko od Tymbarku!”,
ma ona na celu wypromowanie dwóch nowych wariantów smakowych napoju: miętę z
maliną lub miętę z cytryną. Nowe reklamy są zabawne, pełne uroku i nie można im
odmówić pomysłowości. Jeszcze nie widziałam tak dopracowanej i ciekawej reklamy
jakiegokolwiek napoju.
Tymbark - istnieje na polskim rynku od 1936 roku, jest
jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, a także zdecydowanym
liderem na rynku soków, nektarów i napojów niegazowanych. Soki Tymbark można
odnaleźć na stołach 30 krajów z całego świata, m.in. w: Niemczech,
Szwecji, Danii, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Rumunii, Litwie, Łotwie, Estonii,
Rosji, Białorusi, USA czy Kanadzie. – tymbark.com
Tymbark jako firma jest innowacyjna, cechuje ją jakość, a także
odpowiedzialność społeczna i ekologiczna. Jednak najważniejsze jest to z czym
owa marka nam się kojarzy, jest to najważniejsze i najcenniejsze. Tymbark to
marka, z którą związane są niezwykłe wspomnienia, miłe przeżycia i
niezapomniane emocje. Tymbark był i jest uczestnikiem codziennych zdarzeń, a
także niezwykłych chwil w życiu konsumentów.
Wyobraź sobie swoje dwie ulubione rzeczy, a teraz je połącz. Efekt? –
media2.pl Właśnie owy efekt z pewnością wszystkich zaskoczy, jest nim z
pewnością radość, energia, niebanalny humor, a także niekonwencjonalny koncept.
Tym wszystkim charakteryzują się nowe spoty Tymbarku (produkowanego przez
Maspex Wadowice) w najnowszej kampanii marki.
Bohaterami serii spotów
są młodzi ludzie, których łączy apetyt na nowe wrażenia i idealne połączenia –
testerzy Tymbarkowych smaków. Malina-Mięta czy Jabłko-Mięta? Każdy z tych
orzeźwiających, napojowych wariantów jest doskonałą propozycją na lato,
dedykowaną tym, którzy cenią sobie to, co najlepsze. – media2.pl
Podsumowując, moim zdaniem kampania jest ogromnym sukcesem. Nie widziałam jeszcze reklam, które tak by mnie bawiły i przyciągnęły moją uwagę. Spoty są pomysłowe, przede wszystkim zabawne i przyciągają uwagę w bardzo pozytywny sposób. Agencją odpowiedzialną za kreacje tej wspaniałej kampanii jest Brainbox, a współpracującym z agencją domem mediowym jest Mindshare.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.