niedziela, 24 maja 2015

Przejażdżka na buldogu, czyli „Najlepsze połączenia – tylko od Tymbarku!”



11 maja rozpoczęła się nowa kampania marki Tymbark: Najlepsze połączenia tylko od Tymbarku!”, ma ona na celu wypromowanie dwóch nowych wariantów smakowych napoju: miętę z maliną lub miętę z cytryną. Nowe reklamy są zabawne, pełne uroku i nie można im odmówić pomysłowości. Jeszcze nie widziałam tak dopracowanej i ciekawej reklamy jakiegokolwiek napoju.
Tymbark - istnieje na polskim rynku od 1936 roku, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, a także zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów niegazowanych. Soki Tymbark można odnaleźć na stołach 30 krajów z całego świata, m.in. w:  Niemczech, Szwecji, Danii, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Rumunii, Litwie, Łotwie, Estonii, Rosji, Białorusi, USA czy Kanadzie. – tymbark.com
Tymbark jako firma jest innowacyjna, cechuje ją jakość, a także odpowiedzialność społeczna i ekologiczna. Jednak najważniejsze jest to z czym owa marka nam się kojarzy, jest to najważniejsze i najcenniejsze. Tymbark to marka, z którą związane są niezwykłe wspomnienia, miłe przeżycia i niezapomniane emocje. Tymbark był i jest uczestnikiem codziennych zdarzeń, a także niezwykłych chwil w życiu konsumentów.
Wyobraź sobie swoje dwie ulubione rzeczy, a teraz je połącz. Efekt? – media2.pl Właśnie owy efekt z pewnością wszystkich zaskoczy, jest nim z pewnością radość, energia, niebanalny humor, a także niekonwencjonalny koncept. Tym wszystkim charakteryzują się nowe spoty Tymbarku (produkowanego przez Maspex Wadowice) w najnowszej kampanii marki.
Bohaterami serii spotów są młodzi ludzie, których łączy apetyt na nowe wrażenia i idealne połączenia – testerzy Tymbarkowych smaków. Malina-Mięta czy Jabłko-Mięta? Każdy z tych orzeźwiających, napojowych wariantów jest doskonałą propozycją na lato, dedykowaną tym, którzy cenią sobie to, co najlepsze. – media2.pl



           Obecna, nowa kampania Tymbarku ma dość szeroki zasięg, uderza przede wszystkim w telewizję i Internet. Kampania jest emitowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVN czy Polsat, a także w serwisach VOD oraz YouTube.
           Podsumowując, moim zdaniem kampania jest ogromnym sukcesem. Nie widziałam jeszcze reklam, które tak by mnie bawiły i przyciągnęły moją uwagę. Spoty są pomysłowe, przede wszystkim zabawne i przyciągają uwagę w bardzo pozytywny sposób. Agencją odpowiedzialną za kreacje tej wspaniałej kampanii jest Brainbox, a współpracującym z agencją domem mediowym jest Mindshare.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.