piątek, 15 maja 2015

#MamaMiałaRację

Pamiętasz, kiedy Twoja mama miała rację?
Opowiedz nam swoją historię i cofnij się wspomnieniami do tej chwili. Zostań bohaterką filmu NIVEA i wygraj weekendowy wyjazd – tylko z mamą!

– mamamialaracje.pl



Pamiętacie, ile razy, gdy byliście dziećmi wszystko wiedzieliście lepiej? Dopiero kiedy sami dorastamy zdajemy sobie sprawę, że nasze mamy często miały rację, prawda? Dzisiaj opowiem Wam o wyjątkowej, bardzo wzruszającej kampanii mojej ulubionej marki: #MamaMiałaRację.
Dzień Matki zbliża się wielkimi krokami i właśnie z tej okazji marka Nivea przygotowała wyjątkową kampanię: 14 maja ruszyła akcja #MamaMiałaRację (#MomWasRight). Uwaga! Obowiązkowo przygotujcie paczkę chusteczek.
Mamy od zawsze uwielbiają dawać rady, ale nie zawsze ich słuchamy, bo kto tak naprawdę słuchałby mamy? Wiele rzeczy trzeba przeżyć samemu. Zwykle na każdym kroku staramy się z całych sił udowodnić, że mamy nie mają racji, buntujemy się. Dopiero z czasem, po latach uświadamiamy sobie jak wiele tych rad było niezwykle trafnych i mądrych, a także że mogliśmy uniknąć popełnienia wielu błędów. Koniec końców okazuje się, że przed wszystkimi życiowymi błędami jakie popełniamy mamy nas przestrzegały. Wystarczyło posłuchać. Mamy mają naprawdę wielką siłę i moc, cechuje je niesamowita intuicja, tzw. szósty zmysł. No i oczywiście racja, którą bardzo często musimy im przyznawać.



W polskiej odsłonie akcji #MamaMiałaRację poznajemy wzruszające, czasem zabawne, ale zawsze prawdziwe historie kilku Polek. Każda z nich mogła zgłosić się do specjalnego filmu, który pokazuje najpiękniejsze wspomnienia kobiet z naszego kraju. Casting wyłonił 14 dziewczyn, które stanęły przed kamerą, jednak tylko pięć najbardziej wyjątkowych historii przeszło do finalnego montażu, a nawet dwie opowieści zostały wykorzystane w globalnej akcji.
Jednak to jeszcze nie wszystko: na specjalnie przygotowanej stronie WWW marka chce również stworzyć Księgę mądrości mam”. Każda z Polek będzie mogła podzielić się radą swojej mamy i poznać opowieści kobiet z całego świata. Owa księga zostanie wydana po Dniu Matki, dokładniej po 26 maja, aby przekazać najcenniejsze rady innym i by już nigdy ich nie zapomnieć.
Za organizację akcji #MamaMiałaRację odpowiada agencja GoldenSubmarine, która we współpracy z The Polaks zrealizowała filmy będące częścią globalnej kampanii. Owa agencja przygotowała dodatkowo castingi, a także  landing page oraz formaty reklamowe. Kampanię wspierają także blogerki Style Digger, Fashionelka, Żudit, Bakusiowo, Pamiętnik Mamy oraz Paula Jagodzińska. W niedalekiej przyszłości zdradzą one w jakich sytuacjach ich #MamaMiałaRację. Media zaplanował i zakupił MEC Poland.
A teraz jeszcze film promujący globalną akcję. Definitywnie musicie go obejrzeć i mam nadzieję, że pokochacie go tak jak ja. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.