Pamiętasz,
kiedy Twoja mama miała rację?
Opowiedz
nam swoją historię i cofnij się wspomnieniami do tej chwili. Zostań bohaterką
filmu NIVEA i wygraj weekendowy wyjazd – tylko z mamą!
–
mamamialaracje.pl
Pamiętacie,
ile razy, gdy byliście dziećmi wszystko wiedzieliście lepiej? Dopiero kiedy
sami dorastamy zdajemy sobie sprawę, że nasze mamy często miały rację, prawda?
Dzisiaj opowiem Wam o wyjątkowej, bardzo wzruszającej kampanii mojej ulubionej
marki: #MamaMiałaRację.
Dzień
Matki zbliża się wielkimi krokami i właśnie z tej okazji marka Nivea
przygotowała wyjątkową kampanię: 14 maja ruszyła akcja #MamaMiałaRację
(#MomWasRight). Uwaga! Obowiązkowo przygotujcie paczkę chusteczek.
Mamy
od zawsze uwielbiają dawać rady, ale nie zawsze ich słuchamy, bo kto tak
naprawdę słuchałby mamy? Wiele rzeczy trzeba przeżyć samemu. Zwykle na każdym
kroku staramy się z całych sił udowodnić, że mamy nie mają racji, buntujemy
się. Dopiero z czasem, po latach uświadamiamy sobie jak wiele tych rad było
niezwykle trafnych i mądrych, a także że mogliśmy uniknąć popełnienia wielu
błędów. Koniec końców okazuje się, że przed wszystkimi życiowymi błędami jakie
popełniamy mamy nas przestrzegały. Wystarczyło posłuchać. Mamy mają naprawdę
wielką siłę i moc, cechuje je niesamowita intuicja, tzw. szósty zmysł. No i
oczywiście racja, którą bardzo często musimy im przyznawać.
W
polskiej odsłonie akcji #MamaMiałaRację poznajemy wzruszające, czasem zabawne,
ale zawsze prawdziwe historie kilku Polek. Każda z nich mogła zgłosić się do
specjalnego filmu, który pokazuje najpiękniejsze wspomnienia kobiet z naszego
kraju. Casting wyłonił 14 dziewczyn, które stanęły przed kamerą, jednak
tylko pięć najbardziej wyjątkowych historii przeszło do finalnego montażu, a
nawet dwie opowieści zostały wykorzystane w globalnej akcji.
Jednak
to jeszcze nie wszystko: na specjalnie przygotowanej stronie WWW marka chce
również stworzyć „Księgę mądrości mam”.
Każda z Polek będzie mogła podzielić się radą swojej mamy i poznać opowieści
kobiet z całego świata. Owa księga zostanie wydana po Dniu Matki,
dokładniej po 26 maja, aby przekazać najcenniejsze rady innym i by już nigdy
ich nie zapomnieć.
Za
organizację akcji #MamaMiałaRację odpowiada agencja GoldenSubmarine, która we
współpracy z The Polaks zrealizowała filmy będące częścią globalnej kampanii.
Owa agencja przygotowała dodatkowo castingi, a także landing page oraz
formaty reklamowe. Kampanię wspierają także blogerki Style Digger, Fashionelka,
Żudit, Bakusiowo, Pamiętnik Mamy oraz Paula Jagodzińska. W niedalekiej
przyszłości zdradzą one w jakich sytuacjach ich #MamaMiałaRację. Media
zaplanował i zakupił MEC Poland.
A teraz jeszcze film promujący globalną akcję. Definitywnie musicie go obejrzeć i mam nadzieję, że pokochacie go tak jak ja. :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.