poniedziałek, 4 maja 2015

Reklamy na telebimach

Telebim – ekran wizyjny, którego matryca składa się z diod LED. Jest to wyświetlacz diodowy, pełnokolorowy.

Telebim ma znaczącą przewagę nad projektorami lub wielkoformatowymi ekranami plazmowymi, gdyż nawet w dużym nasłonecznieniu prezentuje wyraźny i czytelny obraz. Wyrazistość tę uzyskuje się dzięki nawet kilkukrotnie większej jasności powierzchni telebimu w porównaniu do jasności ekranu plazmowego. 

Dlaczego reklama na telebimie?
Telebim jest już obecny na rynku od dłuższego czasu, dlatego też nie budzi już takiej sensacji jak na początku. Jednak dlaczego nadal firmy korzystają z nich aby udostępniać swoją reklamę? Otóż ta forma reklamy w dalszym ciągu gwarantuje znaczące efekty i ma wpływ na zysk przedsiębiorców, wybierających reklamę na ekranach diodowych. Firmy zajmujące się udostępnianiem telebimów oferują przede wszystkim dobrej jakości reklamy, które wyświetlane są przez 24h, a nie jak np. w telewizji czy w radiu pojawiają się raptem kilka razy w ciągu dnia. Dzięki jasnym ekranom, efektom świetlnym, dynamice przekazu oraz kontrastowym barwom zwracają uwagę kierowców stojących w korku czy na światłach, przechodniów i każdego innego uczestnika ruchu drogowego.
Trzeba jednak pamiętać o najważniejszych rzeczach, mianowicie między innymi o tym, że tego typu reklama nie może zawierać zbyt dużo informacji-musi być krótka i treściwa, nie może być to długi tekst, którego żaden z uczestnik ruchu nie zdąży przeczytać a z pewnością nikt nie zatrzyma się specjalnie aby przeczytać dłuższy tekst, który pewnie nawet go nie zainteresuje. Należy też pamiętać o lokalizacji telebimu z naszą reklamą. Postawienie go w mało ruchliwym czy mało widocznym miejscu raczej nie ma sensu. Najlepszym miejscem jest zdecydowanie np. parking przy dużym centrum handlowym, ruchliwe skrzyżowanie, na którym często stoi się na światłach bądź w ogromnym korku. 

Nietrafione reklamy
Często zdarzają się bardzo nietrafione, bądź wręcz obraźliwe reklamy, które możemy oglądać np. na jednej z bardziej ruchliwych ulic.  Jedną z takich reklam była reklama dotycząca dzieci dotkniętych Zespołem Downa. 
Starajmy się umiejscowić swoją reklamę tak aby miała ona sens-np. reklamę firmy komputerowej umieśćmy przed wejściem np. do Media Markt, a nie przed wejściem do centrum odzieżowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.