poniedziałek, 25 maja 2015

Outdoor.

Reklama zewnętrzna lub inaczej outdoorowa, to reklama która wciąż jeszcze ma nam wiele do zaoferowania. Sikiery wbite w bloki, gigantyczne maszynki do golenia, koszące trawę, pomalowane kratki kanalizacyjne. Tu liczy się pomysłowoś, kreatywność oraz wyczucie miejsca.


źródło: hajlajt.pl

Jaki jest jej cel? To priorytetowo docieranie treści reklamy do wyznaczonych miejsc. Outdoor to zwykle reklama eksponowana na zewnątrz. Jest umieszczana na szczególnie do tego celu przeznaczonych nośnikach reklamy, a więc są to billboardy, tablice reklamowe, citylighty, słupy z ogłoszeniami. Są również zamieszczone na nośnikach, na przykład na wiatach przystankowych czy kioskach. Nietuzinkowe rozwiązania w tego typu reklamie to reklama ambientowa, przykładowo oklejanie budynków czy reklama o wielkim formacie, za pomocą form w trójwymiarze.


źródło: hajlajt.pl

W opozycji od innych mediów, takich jak czasopisma czy programy telewizyjne, outdoor przenosi jedynie sedno reklamy. Najpopularniejsze nośniki reklamy zewnętrznej, to billboardy, citylight, reklama pneumatyczna i reklama wielkoformatowa. 


źródło: moja-reklama.pl

Billboard to bardzo modna nazwa wielkich tablic, które są stosowane do prezentowania posterów reklamowych. tego typu reklamy najczęściej można zauważyć przy drogach poza obszarami zabudowanymi. zazwyczaj widziane są oświetlone, by zagwarantować odpowiednią widoczność plakatu nocą.


źródło: odkrywcy.pl

Outdoor jest potężnym narzędziem reklamowym, ponieważ wciąż jest mało znany i spotkany na ulicy, wciąż szokuje. Im więcej będziemy spotykać tego typu reklam, tym bardziej spowszednieją. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.