McDonald’s-
to światowy lider w branży restauracji szybkiej obsługi.
Codziennie, na całym świecie z usług tej sieci obecnej w 118
krajach korzysta ponad 64 miliony klientów.
W
Polsce McDonald’s rozpoczął swoją działalność 17 czerwca w
1992 roku. W tym roku została otwarta pierwsza restauracja w
Warszawie. Ustanowiono wówczas rekord świata w
liczbie transakcji - 45 tysięcy klientów złożyło ponad 13
tysięcy zamówień. Obecnie
polska sieć McDonald’s liczy 338 restauracji w ponad 150 miastach,
posiada ponad 17 500 pracowników oraz ponad pół miliona gości
odwiedza ją każdego dnia. Rekordzistką pod względem ilości tych
restauracji jest Warszawa z 41 lokalizacjami.
Oferta
McDonald’s ma swoich fanów na całym świecie. To klasyczne
hamburgery i cheeseburgery, flagowy Big Mac, kanapka z rybą
Filet-o-Fish czy kurczakiem McChicken i wiele innych specjałów.
Tak
został opisany „niepowtarzalny smak” kanapki na stronie
McDonald's:
- wołowina-
brakuje słów by ją opisać. Idealna w 100 %
- mąka-
to dzięki niej pieczywo jest niepowtarzalne;
- pikle-
to one robią różnicę;
- cebula-
niewyczerpane źródło witaminy C;
- ketchup-
niepowtarzalny smak i aromat świeżych pomidorów;
- musztarda-
jej smaku się nie zapomina.
Apetyczny
wygląd fast foodów z bilbordów i reklam kusi nie jednego z nas do
spróbowania go. Na każdym kroku jesteśmy otaczani przez kolorowe
zdjęcia dobrze przyrządzonych kanapek, na których widok aż ślinka
leci. Prawda jest jednak taka, że o charakterystyczny smak frytek
czy hamburgerów McDonald’s dba elitarna grupa naukowców, którzy
czerpią wiedzę z różnych dyscyplin m.in. z chemii organicznej,
biologii, a nawet psychologii i fizjologii. Dlatego zazwyczaj wygląd
ze zdjęcia nie odzwierciedla zawartość tacy jaką otrzymamy przy
kasie w restauracji Mcdonald's. Jednak dobrze zrobione reklamy i
bilbordy oraz wiele rozmaitych promocji skłaniają nas
niejednokrotnie do wejścia do restauracji i rozsmakowaniu się w
tamtejszych specjałach.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.