czwartek, 7 maja 2015

Multimedialne hamburgery- pyszne reklamy Mcdonald's

McDonald’s- to światowy lider w branży restauracji szybkiej obsługi. Codziennie, na całym świecie z usług tej sieci obecnej w 118 krajach korzysta ponad 64 miliony klientów.

W Polsce McDonald’s rozpoczął swoją działalność 17 czerwca w 1992 roku. W tym roku została otwarta pierwsza restauracja w Warszawie. Ustanowiono wówczas rekord świata w liczbie transakcji - 45 tysięcy klientów złożyło ponad 13 tysięcy zamówień. Obecnie polska sieć McDonald’s liczy 338 restauracji w ponad 150 miastach, posiada ponad 17 500 pracowników oraz ponad pół miliona gości odwiedza ją każdego dnia. Rekordzistką pod względem ilości tych restauracji jest Warszawa z 41 lokalizacjami. 


Oferta McDonald’s ma swoich fanów na całym świecie. To klasyczne hamburgery i cheeseburgery, flagowy Big Mac, kanapka z rybą Filet-o-Fish czy kurczakiem McChicken i wiele innych specjałów.

Tak został opisany „niepowtarzalny smak” kanapki na stronie McDonald's:
- wołowina- brakuje słów by ją opisać. Idealna w 100 %
- mąka- to dzięki niej pieczywo jest niepowtarzalne;
- pikle- to one robią różnicę;
- cebula- niewyczerpane źródło witaminy C;
- ketchup- niepowtarzalny smak i aromat świeżych pomidorów;
- musztarda- jej smaku się nie zapomina.


Apetyczny wygląd fast foodów z bilbordów i reklam kusi nie jednego z nas do spróbowania go. Na każdym kroku jesteśmy otaczani przez kolorowe zdjęcia dobrze przyrządzonych kanapek, na których widok aż ślinka leci. Prawda jest jednak taka, że o charakterystyczny smak frytek czy hamburgerów McDonald’s dba elitarna grupa naukowców, którzy czerpią wiedzę z różnych dyscyplin m.in. z chemii organicznej, biologii, a nawet psychologii i fizjologii. Dlatego zazwyczaj wygląd ze zdjęcia nie odzwierciedla zawartość tacy jaką otrzymamy przy kasie w restauracji Mcdonald's. Jednak dobrze zrobione reklamy i bilbordy oraz wiele rozmaitych promocji skłaniają nas niejednokrotnie do wejścia do restauracji i rozsmakowaniu się w tamtejszych specjałach.




 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.