Dwóch innych gigantów technologicznych, które wykorzystują porównywalne strategie reklamowe są Samsung i Apple. W ciągu ostatnich kilku lat widzieliśmy tych dwóch rywalizujących ze sobą o dominację konkurencyjnych marek w rynku smartfonów.
Zaczęło się od kampanii reklamowej firmy Samsung pod koniec 2011 roku, "The Next Big Thing", gdy zaczęli promować swój nowy smartfon, Galaxy S II. W reklamie, fani Apple czekając w kolejce po nowe wydania iPhone, spoglądali ironicznie na przechodniów z nowym Samsung Galaxy S II. Reklama nie tylko wyśmiewała użytkowników iPhone'a z tekstami takimi jak "Dlaczego po prostu nie weźmiecie telefonów 4G?" ale także mieli szanse na zaprezentowanie swoich większych ekranów.
Miesiąc później, Samsung udostępnił nową reklamę na ich Facebooku. Galaxy S II jest wyświetlany side-by-side z iPhonem, przy którym lezą puste puszki i stary telefon.
I ostatni odcinek z serii docinek ze strony Samsunga, jego wielka impreza nad basenem.
Apple długo nie odpowiadało na ataki ze strony Samsunga, dopiero po jakimś czasie, "udoskonalił" reklamę Samsunga.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.