W całym internecie jest mnóstwo portali społecznościach,
stron, filmików, zdjęć, forów, gier on-line… W każdym razie jest dość sporo
tego wszystkiego, jak tu sobie poradzić bez internetu? Byłoby ciężko. Teraz
kiedy już przyzwyczailiśmy się do stałego kontaktu z siecią, trudno byłoby się
z nią rozstać.
Z historii Internetu i komputerów:
1969 - powstaje pierwsza sieć komputerowa
1991 - World Wide Web, umożliwia dostęp do Internetu
1994 - HotWired uruchamia pierwszy banner reklamowy
1995 - Yahoo! tworzy pierwszą reklamę opartą o słowo kluczowe ,,Golf"
1996 - w USA powstaje Double Click, jedna z pierwszych technologii do emisji reklam
1997 - reklama mobilna pierwszy raz wykorzystana przez Fińskiego wdawcę
2000 - Pęknięcie ,,bańki internetowe", Google wprowadza program AdWords
2004 - wydatki na reklamę internetową w Polsce przekraczają 87 milionów złotych
2005 - 1 mld użytkowników internetowych
2007 - reklama behawioralna (Facebook)
2008 - YouTube uruchamia promowanie filmów i reklamy typu pre-roll
2009 - Real-Time-Bdding
2010 - Twitter wprowadza promowanie tweetów
2011 - w internecie jest ponad bilion stron
2012 reklamodawcy na całym świecie wydają 1,7 mld funtów na reklamy on-line
2013 - po raz pierwszy, przychody z reklam internetowych przewyższają te z reklam telewizyjnych
2014 - Pinterest uruchama promowane Piny
Tak jak wcześniej zauważono nieodłącznym elementem stron i portali
internetowych są przecież reklamy. Reklamy, które najprawdopodobniej denerwują
każdego, ale są one niekiedy jedynym źródłem utrzymania stron. W większości treści udostępniane w sieci są
darmowe, ale z reklamami. Ale są i takie, które proponują drugi wariant, bez
reklam, ale za dopłatą. Wtedy to już kwestia wyboru i przede wszystkim wygody.
Raczej jest tak, ze jednak większość internautów wybiera wariant pierwszy.
zdj.: http://turystykawinternecie.pl/reklama-hotelu-przyklad-budowania-wizerunku/
Nie jest też żadną nowością, że na świecie są aż 3 miliardy
użytkowników internetu, a na reklamę internetową wydaję się aż 140 miliardów
dolarów.
Za reklamę marki wydaje się 11, 5 miliarda dolarów.
Dane pokazują, że pierwszy banner reklamowy uzyskał klikalność na poziomie 44 proc.
Szacuje się, że w 2018 roku reklama TV zostanie pokonana przez reklamę internetową.
Co ciekawe, pierwszy spam internetowy został wysłany przez firmę prawniczą w 1994 roku.
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńJeśli chodzi o reklamę w internecie to jest ona tuż zaraz obok telewizyjnej najbardziej skuteczna. Bardzo dobrym wyjściem jest skorzystanie z reklamy kierowanej na konkretnego klienta https://fabrykamarketingu.pl/programmatic-buying-rtb czyli taka reklama jest spersonalizowana. Jak dla mnie takie jednostki reklamowe mają o wiele większą skuteczność, aniżeli inne.
OdpowiedzUsuńCałkiem fajnie napisana historia reklamy. Ogólnie dziś jakby nie było rządzi reklama w mediach i to praktycznie w każdym calu. Każdy z nas ma praktycznie internet więc i social media odgrywają tu wielką pracę. Jak zleciłem prowadzenie kampanii reklamowej dla http://tearsofjoy.pl/ to wiedziałem, że będzie to bardzo nieszablonowe podejście do reklamy. Wyszło naprawdę super.
OdpowiedzUsuńwiecie że nawet na tik toku można się reklamować? ta agencja tworzy takie kampanie https://greenparrot.pl/nasza-oferta/reklama-na-tiktoku/ . fajna rzecz, coś oryginalnego i na pewno przyciągnie klientów
OdpowiedzUsuńJeśli już mowa o reklamie w sieci, to jakie portale internetowe poświęcone tematyce marketingu internetowe odwiedzacie najczęściej? W moim przypadku jest to www.adnext.pl/ :-). Zaglądam na niego regularnie i za każdym razem dowiaduję się czegoś nowego...
OdpowiedzUsuńSama reklama internetowa jest bardzo dobrym sposobem na pozyskiwanie nowych klientów czy budowanie świadomości marki. ja również jestem za tym, że sms marketing https://www.cashbill.pl/blog/uslugi-gsm/sms-marketing-5-powodow-dla-ktorych-warto-w-niego-zainwestowac/ cały czas jest aktualny i tak samo można za pomocą takich kampanii zdziałać cuda.
OdpowiedzUsuńGdy chcemy odpowiednio promować nasz biznes w internecie to musimy stosować ku temu fajny sposób. Ostatnio fajnie to zostało opisane w http://e4media.pl/jak-wypozycjonowac-strone-internetowa/ że pozycjonowanie witryn www jest nadal bardzo skuteczną metodą na to aby pokazywać swoją firmę. Ja chętnie stosuję takie działania marketingowe.
OdpowiedzUsuńMoim zdaniem sama reklama internetowa jest bardzo fajna i jestem zdania, ze warto z niej korzystać. Ja skupiam się na pozycjonowaniu stron. Nawet niedawno czytałam w https://www.reklama.pl/aktualnosci/szczegoly/jak-sprawdzic-slowa-kluczowe-konkurencji,11396 o tym jak mogę sprawdzić słowa kluczowe mojej konkurencji.
OdpowiedzUsuńObecnie warto pomyślec o pozycjonowaniu
OdpowiedzUsuńReklama internetowa ciągle jest w fazie rozwoju i pewnie zaskoczy nas jeszcze nie raz. Podobnie jak reklama tradycyjna, która również skutecznie stara się wybić. Np. Firma Exposite tworzy spersonalizowane materiały POS, które są dodatkową reklamą dla produktów. Standy widoczne są już z daleka i wiadomo gdzie szukać danego produktu .
OdpowiedzUsuńŁadnie to wygląda.
OdpowiedzUsuńJa również na ten moment najbardziej jestem zainteresowany pozycjonowaniem i na tym właśnie chcę się skupić. Również już czytałem na stronie https://liveinmarketing.pl/na-czym-polega-pozycjonowanie/ na czym polega to pozycjonowanie i myślę, że to jest bardzo dobry wstęp.
OdpowiedzUsuńBardzo ważne daty, które warto znać, gdy interesujemy się reklamą. Można z nich wywnioskować jak ważna jest promocja każdej firmy. Aby była skuteczna to kompleksowe działania warto by było powierzyć na przykład Nakatomi. Są godni zaufania i zatrudniają świetnych specjalistów, takich jak pani Kasia i pani Gosia.
OdpowiedzUsuńTworzenie stron www to nie tylko kwestia techniczna, ale także artystyczna. Dlatego warto skorzystać z usług profesjonalnej agencji reklamowej, takiej jak https://haiku.com.pl/. Dzięki temu Twoja strona internetowa będzie nie tylko dobrze zbudowana, ale także atrakcyjna dla oka i łatwa w obsłudze dla użytkowników.
OdpowiedzUsuńJeśli szukasz drukarni to może zainteresuje Cię także drukowanie książki: https://printika.pl/produkty/druk-ksiazek/ ? Drukarnia ta ma w swojej ofercie także inne usługi. Zachęcam do zapoznania się z nią bliżej.
OdpowiedzUsuńO super wpis. Ja też znalazłam teraz ciekawy artykuł - https://funkymedia.pl/marketing/seo/problemy-z-jakoscia-contentu-co-powinno-rankowac-w-google-jesli-nie-ma-ciekawych-tresci z którego można dowiedzieć się też o problemach z jakością contentu. Dowiecie się co robić, gdy nie ma ciekawych treści?
OdpowiedzUsuńTaka prawda, że reklama w internecie szybko znika, a gadżet zostaje. Kubek, torba czy brelok – to rzeczy, co są w użyciu, a jak mają logo firmy, to marka sama się przypomina. Na https://bluecollection.gifts/pl/ można ogarnąć personalizację różnych gadżetów i mieć coś konkretnego do rozdania. Na eventach czy spotkaniach biznesowych to wręcz obowiązek.
OdpowiedzUsuń