niedziela, 24 maja 2015

Fresh Idea: Nico & Vinz dla Nestea


            „18 maja rozpoczęła się emisja spotu marki Nestea. Tym samym została zainaugurowana kampania „Weź łyk wolności”, w której marka zwraca uwagę na znaczenie przerw w ciągu dnia. Na potrzeby działań duet Nico & Vinz stworzył utwór „Fresh Idea”.” – marketing-new.pl
            Czym jest Nestea? „Nestea jest to niegazowany, bezalkoholowy napój herbaciany przeznaczony do spożywania na zimno, produkowany przez firmę Coca-Cola HBC Poland na licencji firmy Nestle(w Polsce od 2003 roku).” – wikipedia.pl
A z czym się kojarzy? Mi przede wszystkim z wakacjami, pysznym napojem dla ochłody. Obecnie jednak kampania reklamowa ma zmienić ten wizerunek, teraz Nestea ma stać się symbolem wolności, przypominać jak ważne są przerwy w ciągu dnia, podczas których można złapać oddech, odpocząć i spojrzeć na wszystko z innej perspektywy.
            „Weź łyk wolności” (ang. A taste of Freedom) jest kampanią międzynarodową docelowo skierowaną do 34 państw. Kampania wystartowała 16 marca w Austrii i Szwajcarii, 27 marca w Belgii, Danii, Francji, Grecji i Holandii. W krajach jak: Węgry, Kosowo, Macedonia, Rosja, Serbia i Polska kampania rozpoczęła się 1 maja. Pozostałe kraje, m.in. Niemcy, Portugalia i Hiszpania obejrzą reklamę po raz pierwszy 29 maja.
Telewizyjny spot będzie emitowany aż do połowy września w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i na kanałach tematycznych, a także w Internecie, np. YouTube.



Wykorzystanie w kampanii duetu Nico Sereby i Vincenta Dery, Nico & Vinz było genialnym posunięciem. „Łącząc siły z przemysłem muzycznym, wierzymy, że nasz przekaz jest bardziej właściwy, tym samym produkt jest zaprezentowany bardziej wiarygodnie i zabawnie.” - Marcos De La Torre – dyrektor marki Nestea. Nico & Vinz znaleźli się na 4 miejscu liście Hot 100 Billboardu ostatnich lat. Grupa ma ogromny potencjał w docieraniu do mas. J. Ervin – współ - prezydent Atom Factory powiedział: „Kiedy podpisywaliśmy kontrakt z Nico i Vinz, od razu widzieliśmy potencjał grupy w docieraniu do masowego odbiorcy".


„Marka w rozpoczętej kampanii zachęca do tego, by zatrzymać się na chwilę, złapać oddech, spojrzeć na codzienne sprawy z innej perspektywy. W takich chwilach wolności można przypomnieć sobie, że życie jest wspaniałe i nabrać sił do dalszego działania.” – marketing-news.pl 
Kampania nie będzie opierała się tylko na spocie telewizyjnym, zaplanowana została także kampania display, która będzie opierała się na blogosferze, a także na aktywności PR. Norweski duet specjalnie dla marki przygotował piosenkę – hymn Nestea „Fresh Idea”. Fragmenty utworu pojawiają się też w spocie.
            Kreacją spotu zajmuje się agencja McCann, za działania w Internecie odpowiada Next, a planowaniem i zakupem mediów trudni się MediaCom, zaś za PR jest odpowiedzialna agencja Rc2 Raaczkiewicz Chenczke Consultants.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.