„18 maja rozpoczęła się emisja spotu marki Nestea.
Tym samym została zainaugurowana kampania „Weź łyk wolności”, w której marka
zwraca uwagę na znaczenie przerw w ciągu dnia. Na potrzeby działań duet Nico
& Vinz stworzył utwór „Fresh Idea”.” – marketing-new.pl
Czym
jest Nestea? „Nestea jest to
niegazowany, bezalkoholowy napój herbaciany przeznaczony do spożywania
na zimno, produkowany przez firmę Coca-Cola HBC Poland na licencji firmy Nestle(w Polsce od 2003 roku).”
– wikipedia.pl
A z czym się kojarzy? Mi przede wszystkim z wakacjami, pysznym napojem
dla ochłody. Obecnie jednak kampania reklamowa ma zmienić ten wizerunek, teraz
Nestea ma stać się symbolem wolności, przypominać jak ważne są przerwy w ciągu
dnia, podczas których można złapać oddech, odpocząć i spojrzeć na wszystko z
innej perspektywy.
„Weź
łyk wolności” (ang. A taste of Freedom) jest kampanią międzynarodową docelowo
skierowaną do 34 państw. Kampania wystartowała 16 marca w Austrii i Szwajcarii,
27 marca w Belgii, Danii, Francji, Grecji i Holandii. W krajach jak: Węgry,
Kosowo, Macedonia, Rosja, Serbia i Polska kampania rozpoczęła się 1 maja.
Pozostałe kraje, m.in. Niemcy, Portugalia i Hiszpania obejrzą reklamę po raz
pierwszy 29 maja.
Telewizyjny spot będzie
emitowany aż do połowy września w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i na kanałach
tematycznych, a także w Internecie, np. YouTube.
Wykorzystanie w
kampanii duetu Nico Sereby i Vincenta Dery, Nico & Vinz było genialnym
posunięciem. „Łącząc siły z przemysłem muzycznym, wierzymy, że nasz przekaz
jest bardziej właściwy, tym samym produkt jest zaprezentowany bardziej
wiarygodnie i zabawnie.” - Marcos De La Torre – dyrektor marki Nestea. Nico
& Vinz znaleźli się na 4 miejscu liście Hot 100 Billboardu ostatnich lat.
Grupa ma ogromny potencjał w docieraniu do mas. J. Ervin – współ - prezydent Atom
Factory powiedział: „Kiedy podpisywaliśmy kontrakt z Nico i Vinz, od razu widzieliśmy
potencjał grupy w docieraniu do masowego odbiorcy".
„Marka w rozpoczętej
kampanii zachęca do tego, by zatrzymać się na chwilę, złapać oddech, spojrzeć
na codzienne sprawy z innej perspektywy. W takich chwilach wolności można
przypomnieć sobie, że życie jest wspaniałe i nabrać sił do dalszego działania.”
– marketing-news.pl
Kampania nie będzie
opierała się tylko na spocie telewizyjnym, zaplanowana została także kampania
display, która będzie opierała się na blogosferze, a także na aktywności PR.
Norweski duet specjalnie dla marki przygotował piosenkę – hymn Nestea „Fresh
Idea”. Fragmenty utworu pojawiają się też w spocie.
Kreacją spotu zajmuje się agencja McCann, za działania w
Internecie odpowiada Next, a planowaniem i zakupem mediów trudni się MediaCom,
zaś za PR jest odpowiedzialna agencja Rc2 Raaczkiewicz Chenczke Consultants.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.