Powszechnie wiadomo, że wizerunek
osoby medialnej i powszechnie znanej może ułatwić tworzenie
pozytywnego obrazu produktu lub marki. Twórcy reklam bardzo często w procesie tworzenia kampanii promocyjnych uciekają się do zabiegów, w
których wykorzystują osobę powszechnie znaną, a czasem nawet
wizerunek jaki dany aktor/aktorka stworzyli na potrzeby odgrywanej przez
nich roli w filmie lub serialu. Firmy starają się w ten sposób
dotrzeć do świadomości potencjalnych klientów, następnie wywołać
pozytywne skojarzenia, a tym samym zyskać zaufanie i przekonać do
nabycia produktów, które oferują.
Przykładem takiego zabiegu jest udział
Małgorzaty Rozenek w kampanii reklamowej produktów marki Sidolux i
Perlux. Wizerunek Perfekcyjnej Pani Domu, postaci wykreowanej na
potrzeby telewizyjnego show, tak bardzo przylgnął do Małgorzaty
Rozenek, że stała się ona swego rodzaju ekspertką jeśli chodzi o
wykonywanie obowiązków domowych. Dla wielu gospodyń domowych jest
ona zapewne wzorem do naśladowania i każda pragnie być równie
perfekcyjną gospodynią w swoim własnym domu. Zapewne to skłoniło Lakma
Strefa, właściciela wspomnianych brandów do zaproszenia jej do
udziału w kampanii reklamowej. Działania te mają na celu
wzmocnienie i zwiększenie rozpoznawalności obu marek.
Warto dodać, że cała kampania
reklamowa była świetnie zaplanowana. Opierała się na wyemitowaniu
spotów telewizyjnych, reklamie w radiu, na billbordach i w prasie.
Działania promocyjne prowadzone były także w Internecie.
Wszelkiego rodzaju przekazy reklamowe pojawiały się w serwisach
internetowych oraz w social media, gdzie obecny jest właściciel obu
marek- Lakma Strefa. Zaplanowano także szereg wydarzeń i eventów,
na których obecna była ambasadorka akcji i zachęcała do
skorzystania z produktów marki Sidolux i Perlux, dodatkowo
udzielając rad jak perfekcyjnie wykonywać obowiązki domowe. Prócz
tego w swoim programie „Perfekcyjna Pani Domu” sama też używała
promowanych produktów, dzięki czemu reklama mogła dotrzeć do
jeszcze większej liczby odbiorców. Na stronie internetowej
www.sidolux.pl znaleźć można
filmiki instruktażowe, w których ambasadorka demonstruje jak używać
poszczególnych produktów.
Szukając ambasadora dla naszych flagowych marek rozglądaliśmy się za postacią nietuzinkową, rozpoznawalną i bezpośrednio kojarzoną z domowymi porządkami. Zależało nam jednocześnie, by do porządków podchodziła ona kreatywnie i sprytnie, czyli dokładnie tak samo, jak z kwestią sprzątania radzą sobie nasze produkty. Naszym zdaniem w koncepcję obu marek idealnie wpisuje się tylko jedna osoba – pani Małgorzata Rozenek.
-mówiła Agnieszka Barańska, brand manager z firmy Lakma
Strefa.
Jak podkreślał producent, wsparcie
pani Małgorzaty w działaniach promocyjnych było nieocenione, nikogo
nie powinien więc dziwić fakt, dlaczego właśnie takiego wyboru
dokonał właściciel marek. Skoro Małgorzata Rozenek jest dla wielu
Polaków ekspertem i autorytetem w kwestii utrzymania domu w
idealnym porządku, to podobnie zapewne postrzegane będą
reklamowane przez nią produkty marki Sidolux, dlatego wybór
ambasadora dla tej marki było oczywisty.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.