sobota, 23 maja 2015

Perfekcyjna Pani Domu ambasadorką produktów marek Sidolux i Perlux

Powszechnie wiadomo, że wizerunek osoby medialnej i powszechnie znanej może ułatwić tworzenie pozytywnego obrazu produktu lub marki. Twórcy reklam bardzo często w procesie tworzenia kampanii promocyjnych uciekają się do zabiegów, w których wykorzystują osobę powszechnie znaną, a czasem nawet wizerunek jaki dany aktor/aktorka stworzyli na potrzeby odgrywanej przez nich roli w filmie lub serialu. Firmy starają się w ten sposób dotrzeć do świadomości potencjalnych klientów, następnie wywołać pozytywne skojarzenia, a tym samym zyskać zaufanie i przekonać do nabycia produktów, które oferują.

Przykładem takiego zabiegu jest udział Małgorzaty Rozenek w kampanii reklamowej produktów marki Sidolux i Perlux. Wizerunek Perfekcyjnej Pani Domu, postaci wykreowanej na potrzeby telewizyjnego show, tak bardzo przylgnął do Małgorzaty Rozenek, że stała się ona swego rodzaju ekspertką jeśli chodzi o wykonywanie obowiązków domowych. Dla wielu gospodyń domowych jest ona zapewne wzorem do naśladowania i każda pragnie być równie perfekcyjną gospodynią w swoim własnym domu. Zapewne to skłoniło Lakma Strefa, właściciela wspomnianych brandów do zaproszenia jej do udziału w kampanii reklamowej. Działania te mają na celu wzmocnienie i zwiększenie rozpoznawalności obu marek.
Warto dodać, że cała kampania reklamowa była świetnie zaplanowana. Opierała się na wyemitowaniu spotów telewizyjnych, reklamie w radiu, na billbordach i w prasie. Działania promocyjne prowadzone były także w Internecie. Wszelkiego rodzaju przekazy reklamowe pojawiały się w serwisach internetowych oraz w social media, gdzie obecny jest właściciel obu marek- Lakma Strefa. Zaplanowano także szereg wydarzeń i eventów, na których obecna była ambasadorka akcji i zachęcała do skorzystania z produktów marki Sidolux i Perlux, dodatkowo udzielając rad jak perfekcyjnie wykonywać obowiązki domowe. Prócz tego w swoim programie „Perfekcyjna Pani Domu” sama też używała promowanych produktów, dzięki czemu reklama mogła dotrzeć do jeszcze większej liczby odbiorców. Na stronie internetowej www.sidolux.pl  znaleźć można filmiki instruktażowe, w których ambasadorka demonstruje jak używać poszczególnych produktów. 
Szukając ambasadora dla naszych flagowych marek rozglądaliśmy się za postacią nietuzinkową, rozpoznawalną i bezpośrednio kojarzoną z domowymi porządkami. Zależało nam jednocześnie, by do porządków podchodziła ona kreatywnie i sprytnie, czyli dokładnie tak samo, jak z kwestią sprzątania radzą sobie nasze produkty. Naszym zdaniem w koncepcję obu marek idealnie wpisuje się tylko jedna osoba – pani Małgorzata Rozenek.
-mówiła Agnieszka Barańska, brand manager z firmy Lakma Strefa.


Jak podkreślał producent, wsparcie pani Małgorzaty w działaniach promocyjnych było nieocenione, nikogo nie powinien więc dziwić fakt, dlaczego właśnie takiego wyboru dokonał właściciel marek. Skoro Małgorzata Rozenek jest dla wielu Polaków ekspertem i autorytetem w kwestii utrzymania domu w idealnym porządku, to podobnie zapewne postrzegane będą reklamowane przez nią produkty marki Sidolux, dlatego wybór ambasadora dla tej marki było oczywisty.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.