poniedziałek, 18 maja 2015

Najtrudniejsza praca na świecie!

Chociaż niedługo minie rok odkąd odkryłam tą kampanię, jest ona ciągle aktualna. Przez cały ten czas pozostaje ona jedną z moich ulubionych. Nie widziałam jeszcze lepszej, która byłaby jednocześnie zabawna i wzruszająca, a przede wszystkim taka, która mówiłaby prawdę.

Wpadłam na tą reklamę przypadkowo, prawdopodobnie dlatego, że już 3 dni po publikacji filmu na kanale YT, licznik wyświetleń przekroczył 8 milionów. Ten film po prostu stał się viralem. Odpowiedzialna za całe zamieszanie jest amerykańska firma produkująca kartki świąteczne - Cardstore. Na dzień dzisiejszy odtworzeń jest już 23,4 milionów.

Zaczęło się od tego, że firma zamieściła w serwisie o nazwie Rehtom.net * ogłoszenie pracy. Na ofertę odpowiedziało kilka osób, które w dalszej kolejności zaproszono na rozmowę, przeprowadzoną online. Przedstawiono im wymagania dotyczące stanowiska, o które się ubiegają czyli: Director of Operation.

*(czytane od tyłu „mother” – mama) Link przekierowuje do strony Cardstore.

Oto jak przebiegła ta rozmowa:

Na powyższym filmie idealnie widać zdziwienie, momentami nawet zażenowanie kandydatów, na podawane kolejno wymagania:

-nielimitowane godziny pracy

-brak przerw i świąt

-nieprzespane noce, ciągła gotowość do pracy

-praca za darmo

Skąd wiadomo, że kampanie społeczne odnoszą sukces? Z interakcji, odpowiedzi, odzewu itp. W tym wypadku odzew był natychmiastowy. Po trzech dniach emisji wideo zostało sparodiowane przez Bud Light. Fake jaki pojawił się na kanale ofiiclialbudlihgt skierowany był do ojców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.