wtorek, 12 maja 2015

Nowe multimedia – interaktywny teledysk.

Co się stanie gdy połączymy teledysk Beyonce z reklamą proszku do prania?

„I love what you're wearing!” - to tytuł kampanii reklamowej proszków i płynów SKIP South Africa. Na kanale YT producenta dostępne jest interaktywne video pt. Skip Dance. Jak niegdyś papierowe laleczki, którym zmieniało się papierowe ubranka, tak teraz za jednym kliknięciem w wieszak możesz przebrać (albo rozebrać do bielizny :)) tańczące modelki w różne stroje. Za każdą zmianą stroju dowiadujesz się od producenta proszku, jak dbać o konkretny typ ubrania i tkaniny. Ty zmieniasz ubrania tancerkom w dowolnym momencie teledysku, a one tańczą i nawet nie mrugną, już nie wspominając o tym, że obraz i muzyka są płynne.

Producent Skip w swojej komunikacji mocno stawia na social media i angażuje się modę uliczną, trendy itp. Obserwując trendy wśród młodych kobiet, twórcy reklamy Skip postanowili stworzyć reklamę podobną do mechanizmu zakupów online, przeglądania sklepów internetowych, przeglądania modowych trendów w internecie. Połączyli te elementy z stylistyką rodem z teledysków Beyonce. Oto efekt:

Jesteście ciekawi jak powstała ta zjawiskowa reklama? Producent interaktywnego teledysku udostępnia making-of

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.