Serial „19 plus” jest skierowany do starszej młodzieży i cieszy się dużą popularnością. Być może jest to zasługa innowacyjnego podejścia do kontaktu z widzami.
Produkcja TVN opowiada o perypetiach znajomych, którzy ukończyli szkołę średnią i wkraczają w dorosłość. Serial ten można zaliczyć do grona paradokumentów, czyli takich, które mają imitować prawdziwe życie.
Warto pochylić się nad sposobem reklamy serialu w Internecie, która wydaje się bardzo oryginalna i która pozwala utrzymać dobre relacje z fanami. W tym celu producenci serialu wpadli na pomysł utworzenia bloga, na którym zamieszczane są tzw. „vlogi”, w których serialowe postaci zwracają się bezpośrednio do widzów, opowiadając im o swoich codziennych problemach.
W języku teatru nazywa się to „zburzeniem czwartej ściany”. Zabieg ten polega na mówieniu przez aktora do kamery, tak by widzowi wydawało się, że zwraca się do niego i nawiązuje z nim kontakt. Taki „trick” wykorzystano m. in. w serialu „House of Cards”, w którym główny bohater ujawnia widowni swoje myśli.
Tymczasem autorzy serialu „19 plus” z tego zabiegu uczynili świetne narzędzie marketingowe, które pozwala na budowanie silnych więzi z oglądającymi. Jest to integralna część serialu służąca jako element działań z zakresu public relations.
Myślicie, że w dobie konwergencji mediów taki sposób reklamy produkcji telewizyjnych będzie zyskiwał na popularności?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.