Internet stał się jednym z najważniejszym medium komunikacji. Każdy z nas ma nieograniczony dostęp do sieci, w każdej chwili i w każdym zakątku świata.
Obecność w social media jest na porządku dziennym. Niewyobrażalne jest to, że firma która dobrze radzi sobie na rynku nie ma konta na portalach społecznościowych. Machina reklamy oraz budowania wizerunku zaczyna się poprzez stworzenie fanpage'a na witrynie Facebook.com.
Media społecznościowe są furtką do lepszego zaprezentowania oraz komunikacji między firmą a klientem.
Budowanie wizerunku w social media jest trudną sztuką, która trwa nawet kilka lat. Zdarza się, że firmy nieodpowiednie kreują wizerunek firmy. Należy podkreślić, że odpowiednie wykorzystanie social media jest kluczem do sukcesu. Dialog jest najważniejszym czynnikiem, który kreuje image firmy.
Przykładem mogą być blogerki modowe, które wyszły z blogosfery do świata social media. Udostępniają zdjęcia, publikują nowe posty, lokują produkty znanych marek odzieżowych oraz ukazują kulisy swojej pracy.
Blogerki poprzez portale społecznościowe kreują wizerunek. Ilość lików czy obserwatorów w social media odzwierciedla uznanie oraz ilość fanów.
Źródło: www.marketing101.pl
Portale społecznościowe stały się ideą promowania treści marketingowych. Przedsiębiorstwa poprzez social media buduje image firmy, dociera do większej grupy docelowej oraz dochodzi do interakcji firma-klient.
Czy dzięki social media osiągniemy sukces?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.