Z okazji obchodzonego 14 maja w USA Dnia Matki marka postanowiła wypuścić nowy spot mający podkreślić więź łączącą matkę z dzieckiem. Miał być symbol, a jest... zniesmaczenie. Oczywiście jak na spot przystało trwa około 30 sekund i jest statyczny. Starsza kobieta i mężczyzna siedzący obok siebie na kanapie są połączeni pępowiną. No cóż, bezdyskusyjnie wygląda to dosyć obrzydliwie i nieestetycznie. Kobieta zajada się cukierkami kiedy jej syn odgaduje jakiego koloru był zjedzony cukierek.
Po krytycznej reakcji mediów i Internautów spot został usunięty z oficjalnych profili społecznościowych Skittles. Jak jednak wszyscy wiemy - Internet nie zapomina. Tam nic nie ginie.
A Ty co myślisz o tej reklamie? Napisz o tym w komentarzu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.