Źródło: http://www.kampaniespoleczne.pl/kampanie,873,nowa_laska_nowa_bryka
Latem 1999 roku została przeprowadzona kampania reklamowa
skierowana do młodych kierowców. Miała na celu uzmysłowienie im ryzyka, jakie
może ich spotkać na drodze. Był to swego rodzaju apel do nich, żeby byli
rozsądni i jeździli bezpiecznie. Statystyki policyjne wskazywały, że 1/3 ofiar
wypadków drogowych to osoby poniżej 25 roku życia. Kampania została poprzedzona
badaniami opinii publicznej odnośnie wartości, jakie wyznają młodzi ludzie i
właśnie w te najważniejsze postanowiono "uderzyć". Mogliśmy
obserwować plakaty z obrazem wózka inwalidzkiego i napisem "Twoja nowa
bryka". Kolejne plakaty przedstawiały kulę ortopedyczną i napis
"Twoja nowa laska" oraz kroplówki z napisem "Twoje nowe
drinki". Kampania odniosła duży sukces. 1/3 Polaków zobaczyła minimum 1
plakat. Uświadomiła także ludziom, że zawsze trzeba uważać na drodze, zwłaszcza
kiedy jest się młodym, a co za tym idzie- niedoświadczonym kierowcą. Mamy tutaj
przykład dobrze przeprowadzonej kampanii reklamowej, która, przez większość
badanych (i nie tylko) została uznana za potrzebną.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.