sobota, 20 maja 2017

Kampania reklamowa- młodzi kierowcy

Źródło: http://www.kampaniespoleczne.pl/kampanie,873,nowa_laska_nowa_bryka

Latem 1999 roku została przeprowadzona kampania reklamowa skierowana do młodych kierowców. Miała na celu uzmysłowienie im ryzyka, jakie może ich spotkać na drodze. Był to swego rodzaju apel do nich, żeby byli rozsądni i jeździli bezpiecznie. Statystyki policyjne wskazywały, że 1/3 ofiar wypadków drogowych to osoby poniżej 25 roku życia. Kampania została poprzedzona badaniami opinii publicznej odnośnie wartości, jakie wyznają młodzi ludzie i właśnie w te najważniejsze postanowiono "uderzyć". Mogliśmy obserwować plakaty z obrazem wózka inwalidzkiego i napisem "Twoja nowa bryka". Kolejne plakaty przedstawiały kulę ortopedyczną i napis "Twoja nowa laska" oraz kroplówki z napisem "Twoje nowe drinki". Kampania odniosła duży sukces. 1/3 Polaków zobaczyła minimum 1 plakat. Uświadomiła także ludziom, że zawsze trzeba uważać na drodze, zwłaszcza kiedy jest się młodym, a co za tym idzie- niedoświadczonym kierowcą. Mamy tutaj przykład dobrze przeprowadzonej kampanii reklamowej, która, przez większość badanych (i nie tylko) została uznana za potrzebną.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.