W ubiegłym tygodniu w mediach pojawiła się informacja o ciężkim stanie zdrowia znanego polskiego artysty – Zbigniewa Wodeckiego, występującego w spocie lodów Koral. Marka lodów, nie zdecydowała się jednak na wstrzymanie reklam z udziałem muzyka.
Kilka tygodni temu w telewizji, Internecie i innych środkach masowego przekazu pojawiły się spoty reklamujące markę lodów Bracia Koral – Lody Jak Dawniej z udziałem Zbigniewa Wodeckiego – ambasadora tej marki od lutego. Firma PPL Koral, po uzyskaniu informacji o stanie zdrowia gwiazdy, od razu skontaktowała się z menadżerem piosenkarza, ustalając, że kampania reklamowa nie będzie przerywana. Poprawiający się stan zdrowia twarzy marki utwierdził tylko w przekonaniu zarząd i dyrekcję firmy, życzących Panu Wodeckiemu jak najszybszego powrotu do zdrowia.
Zaistniała sytuacja spowodowała dyskusję w mediach. W sieci można odnaleźć wiele komentarzy odnoszących się do decyzji PPL Koral. Większość z nich jest pozytywna, pochwalając decyzję firmy. Spoty z obecnym ambasadorem marki wywołują pozytywne emocje u odbiorców, a ich nieprzerwana emisja jest pewnego rodzaju ukłonem w stronę artysty, który, bez wątpienia, dzięki temu czuje, że ludzie go wspierają, życzą mu powrotu do zdrowia. Niestety zarówno na profilu facebook-owym jak i na YouTube trudno jest odnaleźć wpisy i nagrania dotyczące kampanii z piosenkarzem. Bracia Koral skupili się na nowej gwieździe swoich spotów reklamowych, którą jest aktor – Maciej Musiał.
W jakich sytuacjach, Twoim zdaniem, wypada a nawet należy przerwać kampanię reklamową, w której występuje znana osoba? Podziel się swoją opinią w komentarzu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.