Dobrze dobrana piosenka w reklamie to z pewnością połowa sukcesu, ale czy jest ona w stanie spełnić swoją pierwotną rolę promocji? Negatywna może być sytuacja gdy ludzie skupiają się na odnalezieniu melodii, którą usłyszeli, a obraz raczej jest dla nich sprawą drugorzędną. Pozytywnym aspektem jest choćby liczba wyświetleń takiej reklamy w Internecie, czyli zasięg odbiorców do których taka reklama dociera.
Wróćmy jednak do piosenek, bo to większości osób bardziej interesuje. Nie tak dawno, bo w lutym tego roku hitem Internetu okazała się piosenka, którą można było usłyszeć w promocji kanału HGTV.
Ponad 1 milion wyświetleń reklamy w bardzo krótkim czasie oraz liczne komentarze osób poszukujących wspomnianego utworu to wiele wyjaśnia. A czy wam kiedyś zdarzyło się, że szukaliście jakiejś piosenki, którą usłyszeliście w telewizji? Być może nie znaliście tytułu i autora, a dla takich osób polecam portal - muzykazreklam.tv. Na tej stronie szybko i w łatwy sposób odnajdziecie to czego szukacie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.