sobota, 20 maja 2017

Wpadki wielkich firm w social mediach

Prowadzenie stron wielkich marek w social mediach bywa trudne i często okazuje się wpadką.

Specjaliści udostępniający posty są przekonani o ich świetności, często nie biorą pod uwagę spostrzegawczości internautów i przez to ubarwiają rzeczywistość. 

W momencie wychwycenia nieprawdziwych informacji obserwatorzy nie zostawiają suchej nitki w komentarzu pod postem.

Tak się stało w przypadku firmy Huawei. Zamieszczone zdjęcie na stronie internetowej było podpisane,  że jest wykonane najnowszym telefonem tej marki. Jeden z internautów sprawdził parametry i okazało się, że zdjęcie było zrobione profesjonalnym aparatem lustrzanym firmy Canon.

Podobne wpadki zaliczyły Żytniówka, Empic, Coca - Cola.. 

Poniższym linku są inne wpadki wielkich firm w social mediach.


Jak twoim zdaniem firmy powinny reagować na udostępniane wpadki? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.