poniedziałek, 22 maja 2017

PR-owa rozgrywka

PR-owa rozgrywka


Angry Birds to jeden z najlepszych przykładów dobrej promocji i pomysłu na wciągająca grę na komórkę. 40 milionów osób każdego miesiąca, gra w grę polegającą na wystrzeliwaniu kolorowych ptaków w kierunku świń, które bronią danej konstrukcji. Za każde dobre wycelowanie w przeciwników, gracz przechodzi do następnego poziomu, co zwiększa poziom zaawansowania gry. Angry Birds to świetny przykład na stworzenie fenomenalnej kariery.  W 2016 roku do polskich kin wszedł film na podstawie gry. Film zdobył łącznie 150 milionów dolarów- jest to ogromny sukces. Kiedy film został dobrze odebrany przez widzów, kreatorzy gry rozpoczęli reklamować się na zeszytach, kubkach, poduszkach, plecakach i ubraniach. Młodsze pokolenie zachwycone swoimi ukochanymi postaciami, chętnie zakupywali przedmioty z motywami ulubionych "złych" ptaków. Jest to niesamowity ruch ze strony producentów, ponieważ reklamowanie i tworzenie nowych produktów związanych z najlepszą gra ostatnich lat, to strzał w dziesiątkę !


Źródło:Grafika Google


A Wy, gracie w Angry Birds?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.