Czy śpiewanie w reklamach to dobry pomysł ? Czy jest to lepsze od nudnego recytowania zalet przykładowego produktu ? Mogłoby się wydawać, że to sprawdzony chwyt, który łatwo przyciągnie klienta. Tekst piosenki bez problemu możemy zapamiętać, a potem melodię będziemy nucić przez najbliższe kilka dni kojarząc ją z danym produktem. Często z pewnością tak się zdarza, a na pewno jeszcze częściej jest to powodem irytacji, gdyż śpiewane reklamy nie zawsze są udane, żeby nie powiedzieć, że są po prostu głupie...
Każdy kto zobaczy te reklamy już wie z czym ma do czynienia. Denerwujące ? Irytujące ? Jak najbardziej.
To tylko nieliczne przykłady takich reklam, a jest ich oczywiście znacznie więcej. A co wy sądzicie o takim typie promocji ? A może znacie jakieś pozytywne śpiewane reklamy, które się wam podobają ? Piszcie w komentarzach!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.