W wielu polskich miastach na nośnikach reklamy zewnętrznej pojawiły się ciekawe reklamy promujące lek przeciwbólowy Ibuprom. Kolejna odsłona kampanii outdoorowej jest oparta na zabawie przysłowiami. Za realizację pomysłu odpowiada Agencja 2012.
http://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Ibuprom2017_CLP_AMS_JakBolTobie_wizual6.jpg |
Znane polskie przysłowia są przekształcane tak, by w zabawny sposób pokazać jak lek walczy z bólem. Znalazło się tam miejsce dla takich powiedzeń jak: "Głową bólu nie przebijesz", "Hulaj dusza bólu nie ma", "Ból i ryby głosu nie mają" czy "Jak ból Tobie, tak jemu Ibuprom". Wygląd reklam outdoorowych jest bardzo prosty- białe napisy umieszczone na fioletowym tle, czyli barwy kojarzące się z Ibupromem.
http://2012agency.com/u/blokitresci/obrazek-57ab8be89925d.version1473964637.jpg |
http://2012agency.com/u/blokitresci/obrazek-57c8139350909.jpg |
Jest to już piąta edycja reklam outdoorowych marki. W 2016 roku na billboardach można było zobaczyć ilustracje związane z miejscami charakterystycznymi w danym mieście. Za pomysł odpowiedzialna jest firma Agencja 2012 oraz dział marketingu USP Zdrowie. Czy Waszym zdaniem jest to dobry pomysł na promowanie leku?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.