W wielu polskich miastach na nośnikach reklamy zewnętrznej pojawiły się ciekawe reklamy promujące lek przeciwbólowy Ibuprom. Kolejna odsłona kampanii outdoorowej jest oparta na zabawie przysłowiami. Za realizację pomysłu odpowiada Agencja 2012.
| http://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Ibuprom2017_CLP_AMS_JakBolTobie_wizual6.jpg |
Znane polskie przysłowia są przekształcane tak, by w zabawny sposób pokazać jak lek walczy z bólem. Znalazło się tam miejsce dla takich powiedzeń jak: "Głową bólu nie przebijesz", "Hulaj dusza bólu nie ma", "Ból i ryby głosu nie mają" czy "Jak ból Tobie, tak jemu Ibuprom". Wygląd reklam outdoorowych jest bardzo prosty- białe napisy umieszczone na fioletowym tle, czyli barwy kojarzące się z Ibupromem.
| http://2012agency.com/u/blokitresci/obrazek-57ab8be89925d.version1473964637.jpg |
| http://2012agency.com/u/blokitresci/obrazek-57c8139350909.jpg |
Jest to już piąta edycja reklam outdoorowych marki. W 2016 roku na billboardach można było zobaczyć ilustracje związane z miejscami charakterystycznymi w danym mieście. Za pomysł odpowiedzialna jest firma Agencja 2012 oraz dział marketingu USP Zdrowie. Czy Waszym zdaniem jest to dobry pomysł na promowanie leku?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.