Lotnisko w Krakowie im. Jana Pawła II otrzymało nowy logotyp, który ma obrazować zmiany jakie zaszły na lotnisku w ciągu ostatnich kilku lat. Za projekt loga odpowiedzialne jest studio graficzne 2code. Równocześnie startuje kampania reklamowa z hasłem "ProstozKrakowa"
http://www.krakowairport.pl/data/upload/articles_download/476/20170518/Logo_Krakow_Airport_CMYK.jpg |
Motyw graficzny loga nawiązuje do wyjątkowego kształtu budynku lotniska. Bryła budynku była inspiracją i i punktem wyjścia przy tworzeniu znaku rozpoznawalnego. Logo ma być symbolem otwarcia na wyzwania oraz odwoływać się do doświadczeń ludzi związanych z lotniskiem. Zmiana wiąże się z ulepszeniami, które wprowadzono przez kilka lat, między innymi otwarcie nowego terminala czy zwiększenie komfortu w poczekalniach odlotowych.
W tym samym czasie lotnisko w Krakowie zaczyna kampanię 101 połączeń, #prostozKrakowa. W akcji promowane będą wybrane połączenia i nowe logo Kraków Airport.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.