To, że youtube to biznes
wiemy już od paru dobrych lat. Autorzy zarabiają na wyświetleniach, subskrypcjach
i tzw. łapkach w górę. Innym sposobem
jest również tak zwany product placement. Każdy chcę zarobić, a im łatwiej tym
lepiej, dlatego twórcy łapią się aktualnych trendów które gwarantują sukces.
Przedstawiam wam top 3, według mnie
najdziwniejszych trendów, które z jakiegoś powodu nabijają dziesiątki milionów
wyświetleń, a ich autorzy zarabiają na nich nie małe pieniądze. Całe szczęście
niektóre z nich to już przeszłość.
1. Glowing Knife.
Seria filmów polegająca na
rozgrzewaniu noża do czerwoności, a następnie przecinanie nim różnych rzeczy,
od produktów spożywczych, przez zabawki,
po telewizory. Najpopularniejszy odcinek nabił prawie 70 milionów wyświetleń,
autor przecina w nim butelkę znanego napoju Coca-Cola.
żródło: Google
2. Celowe niszczenie urządzeń
elektronicznych.
Moda na tego typu kanały miała miejsce ok. 2 lat temu, jednak cały czas
pojawiają się nowe. Trend ten to nic innego jak niszczenie, najlepiej w jak
najbardziej spektakularny sposób, różnego rodzaju urządzeń takich jak smartfony,
konsole do gier czy laptopy. Na samym początku filmy te miały pokazywać nam
wytrzymałość danego produktu lecz poszło to w zupełnie inną stronę. Często
firmy wysyłają swoje produkty za darmo po to aby dany youtuber je zniszczył. Moim
zdaniem jest to dziwny rodzaj reklamy.
żródło: Google
3. Unboxing.
Wielu z was może nie zgodzić
się z tą pozycją, ale jest to moja osobista lista ;) Unboxing, czyli otwieranie
produktów przesłanych do yotuberów przez producentów. Filmów tych jest
stanowczo za dużo, a opinie o produktach które przedstawiają twórcy są bardzo często
nierzetelne, w końcu robią to tylko dla pieniędzy.
źródło: Google
A jakie trendy dominujące na
youtube denerwują Was najbardziej?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.