poniedziałek, 22 maja 2017

Dziwne trendy na YouTube

To, że youtube to biznes wiemy już od paru dobrych lat. Autorzy zarabiają na wyświetleniach, subskrypcjach i tzw. łapkach w górę.  Innym sposobem jest również tak zwany product placement. Każdy chcę zarobić, a im łatwiej tym lepiej, dlatego twórcy łapią się aktualnych trendów które gwarantują sukces.
Przedstawiam wam top 3, według mnie najdziwniejszych trendów, które z jakiegoś powodu nabijają dziesiątki milionów wyświetleń, a ich autorzy zarabiają na nich nie małe pieniądze. Całe szczęście niektóre z nich to już przeszłość.

1. Glowing Knife.
Seria filmów polegająca na rozgrzewaniu noża do czerwoności, a następnie przecinanie nim różnych rzeczy, od produktów spożywczych, przez  zabawki, po telewizory. Najpopularniejszy odcinek nabił prawie 70 milionów wyświetleń, autor przecina w nim butelkę znanego napoju Coca-Cola.
żródło: Google

 2. Celowe niszczenie urządzeń elektronicznych.
Moda na tego typu kanały miała miejsce ok. 2 lat temu, jednak cały czas pojawiają się nowe. Trend ten to nic innego jak niszczenie, najlepiej w jak najbardziej spektakularny sposób, różnego rodzaju urządzeń takich jak smartfony, konsole do gier czy laptopy. Na samym początku filmy te miały pokazywać nam wytrzymałość danego produktu lecz poszło to w zupełnie inną stronę. Często firmy wysyłają swoje produkty za darmo po to aby dany youtuber je zniszczył. Moim zdaniem jest to dziwny rodzaj reklamy.
żródło: Google


3. Unboxing.
Wielu z was może nie zgodzić się z tą pozycją, ale jest to moja osobista lista ;) Unboxing, czyli otwieranie produktów przesłanych do yotuberów przez producentów. Filmów tych jest stanowczo za dużo, a opinie o produktach które przedstawiają twórcy są bardzo często nierzetelne, w końcu robią to tylko dla pieniędzy.
źródło: Google



A jakie trendy dominujące na youtube denerwują Was najbardziej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.