Niewątpliwie kampania „don’t drink and drive” zalicza się do kampanii które szokują odbiorców.
Na ulice niemieckich miast wyjechały Volkswageny New Beetle, które zamiast kół miały ogromne gałki oczne, które podczas jazdy rozjeżdżały się w różne strony. Naśladowały wzrok kierowcy, który spożywał alkohol.
Kampania społeczna z pewnością na długo pozostała w pamięci Niemców i zwróciła uwagę na problem jakim jest jazda po spożyciu alkoholu.
Akcja przeprowadzona w Niemczech zainteresowała media i przyczyniła się do wzrostu zainteresowania informacjami o bezpiecznej jeździe.
Uważam, że takie kampanie reklamowe powinno być realizowane nie tylko w Niemczech a we wszystkich krajach. Jest to doskonały sposób na zwrócenie uwagi na tak poważny problem.
A Wy co sądzicie o takich kampaniach? Napiszcie o tym w komentarzu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.