poniedziałek, 15 maja 2017

Infografika na wagę złota

Tworząc kampanię reklamową firmy starają się przedstawić i wyjaśnić wszystko w jak najprostszy sposób. Ważne jest, aby odbiorca nie miał problemów ze zrozumieniem przekazu. Tutaj warto skorzystać z infografiki. Reklamy wsparte grafiką zdecydowanie częściej zostają w pamięci i są bardziej popularne. Obraz może być nie tylko nośnikiem jakieś informacji, ale także uzupełnieniem słów.

Infografika, czyli najprościej mówiąc połączenie słowa z obrazem. Każdy z nas niejednokrotnie miał z nią do czynienia, ponieważ można ją spotkać niemal w każdym miejscu. Dzięki niej można w łatwy i ciekawy sposób przedstawić treść, szczególnie kiedy mamy jej nadmiar.

Źródło: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/images/fx/max,590,0/110658
Przedstawiony wyżej obrazek to jeden z rodzajów infografiki. Polega na umieszczeniu produktu w centralnym punkcie oraz wskazaniu wszystkich jego zalet i korzyści. Dzięki takiej prezentacji produktu odbiorca nie będzie miał problemów z przyswojeniem przekazu.

Infografika to także wszelkiego rodzaju dane statystyczne, diagramy, wykresy. W tym przypadku chodzi o przedstawienie zmian w czasie, czy istotnych liczb. Jak wiadomo liczby silnie działają na wyobraźnię, dlatego tez warto z nich skorzystać.

Innym jeszcze sposobem wykorzystania infografiki jest porównanie. Możemy zestawić nasz produkt z produktem konkurencji i przedstawić różnice między nimi. Porównać można także towary własne, jak chociażby telefon i jego nowsze wersje z każdego roku, jak na załączonym niżej obrazku. Daje nam to jasny i przejrzysty przekaz.

Źródło: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/images/fx/max,590,0/110657
To oczywiście kilka przykładów wykorzystania infografiki, która z pewnością przyniesie oczekiwane efekty. A Wy co lubicie bardziej? Przekaz słowny, czy obrazowy? Piszcie w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.