Przemyślana i trafna kampania reklamowa może przesądzić o sukcesie w sprzedaży danego produktu.
Sukces niewątpliwie odniosła kampania reklamowa dla perfum Christiny Aguilery.
Tysiące wieszaków rozwieszonych na płotach, drzewach czy przystankach autobusowych skupiło uwagę przechodniów. Jednak na wieszakach nie znajdowały się ubrania a próbki nowych perfum sygnowanych nazwiskiem Christiny Aguilery oraz karteczka z napisem „Sometimes, it’s all you need to wear”.
Sukces niewątpliwie odniosła kampania reklamowa dla perfum Christiny Aguilery.
Tysiące wieszaków rozwieszonych na płotach, drzewach czy przystankach autobusowych skupiło uwagę przechodniów. Jednak na wieszakach nie znajdowały się ubrania a próbki nowych perfum sygnowanych nazwiskiem Christiny Aguilery oraz karteczka z napisem „Sometimes, it’s all you need to wear”.
Trzeba przyznać, że to dość imponująca i kreatywna kampania. A przede wszystkim skuteczna, ponieważ perfumy zostały wyprzedane już w pierwszym tygodniu promocji.
Niestandardowa reklama wzbudziła zainteresowanie mediów i została okrzyknięta największą i najbardziej skuteczną kampanią perfum w Izraelu.
Niestandardowa reklama wzbudziła zainteresowanie mediów i została okrzyknięta największą i najbardziej skuteczną kampanią perfum w Izraelu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.