Marka Pepsi rozpoczęła ciekawą kampanię reklamową w Chinach.
Przypomina w niej historię ostatnich 36 lat koncernu na rynku tego kraju. Za stworzenie pomysłu odpowiada agencja
Civilization. Istotnym elementem kampanii jest jest trwający ponad 7 minut
filmik, w którym przedstawiona została historia marki na chińskim rynku od
momentu jej powstania. Film zaczyna się od współczesnego koncertu rocka, ale w
pewnym momencie wszystko cofa się do czasów debiutu Pepsi w Chinach, czyli do
1981 roku. Spot ukazuje między innymi jak
przez lata młodzi ludzie spędzali swój wolny czas czy przedstawia wszystkie ważne
wydarzenia dla kraju.
Kampania reklamowa jest prowadzona w ramach globalnych działań "Life for now". Reklama swój internetowy debiut miała 4 maja. Jak podaje agencja, dotychczas wyświetlono ją ponad 20 milionów razy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.