wtorek, 16 maja 2017

Multimedialne reklamy w komunikacji miejskiej

Podróżując często pociągami, zauważyłam w wielu z nich ekrany LCD. Pomijając zamieszczoną tam trasę do przebycia, wyświetlane także są reklamy i filmy promujące miejsca warte odwiedzenia. Emitowane na ekranach LCD spoty są nową, oryginalną formą reklamy.

Forma reklamy jest porównywalna z reklamą telewizyjną, więc wyświetlany materiał może być bardzo atrakcyjny. Przewaga reklamy w autobusach nad konkurencyjnymi formami promocji, wiąże się z sytuacją w jakiej znajdują się pasażerowie środków komunikacji miejskiej. Są oni ograniczeni zarówno przestrzennie, jak i czasowo. Ciężko im skupić się w tłumie na lekturze książki, ale jednocześnie chcąc zabić czas szukają czegoś, co przyciągnęło by ich wzrok na czas podróży.

Źródło: www.visualmedia.info.pl

Postawienie na reklamę przy użyciu ekranów LCD umożliwia przedstawienie swojej reklamy niezmiernie szerokiemu gronu odbiorców. Reklama multimedialna jest z wielkim powodzeniem wykorzystywana w kraju i za granicą. Jej sukces utwierdza w przekonaniu, że reklama multimedialna jest niezwykle skuteczną formą promocji.

A Tobie podobają się takie reklamy w komunikacji miejskiej czy bardziej denerwują? Zostaw komentarz wyrażając swoje zdanie! :)

3 komentarze:

  1. bardzo ciekawy wpis i rzeczywiście musze przyznać, że takiej reklamy jest coraz więcej. Tak samo jak w mediach społecznościowych coraz częściej pojawia się opisany tutaj https://tearsofjoy.pl/influencer-marketing/ influencer marketing. Podobno to świetna i bardzo wartościowa forma reklamy. Wiedziałeś o tym?

    OdpowiedzUsuń
  2. Multimedialne narzędzia reklamowe to na pewno dobry pomysł. Choć bardziej klasyczne jak ścianki tekstylne https://adlove.pl/pl/scianki-tekstylne-141/ też mają swój urok, dobrze wykonane i zaprezentowane na targach czy konferencjach mogą zrobić robotę

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że to jedna z ciekawszych form reklamy, na pewno w taki sposób także można znaleźć odbiorców. Wiele osób podróżuje pociągami, tak samo jak umieszcza się reklamę na ulicach, bilbordach tak samo można wykorzystać takie formy mobilne. Grunt żeby kanał reklamowy był dopasowany do grupy docelowej do jakiej ma trafić. Tak aby nie inwestować w coś co nie ma szansy przynieść zysków. Dokładną analizę mediów i potem profesjonalne kampanie reklamowe może dla Was poprowadzić https://hashihoshi.com/. To dom mediowy w którym znają unikatowość każdego medium i dzięki temu są w stanie tworzyć strategie idealnie dopasowane do konkretnej marki.

    OdpowiedzUsuń

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.