wtorek, 16 maja 2017

Multimedialne reklamy w komunikacji miejskiej

Podróżując często pociągami, zauważyłam w wielu z nich ekrany LCD. Pomijając zamieszczoną tam trasę do przebycia, wyświetlane także są reklamy i filmy promujące miejsca warte odwiedzenia. Emitowane na ekranach LCD spoty są nową, oryginalną formą reklamy.

Forma reklamy jest porównywalna z reklamą telewizyjną, więc wyświetlany materiał może być bardzo atrakcyjny. Przewaga reklamy w autobusach nad konkurencyjnymi formami promocji, wiąże się z sytuacją w jakiej znajdują się pasażerowie środków komunikacji miejskiej. Są oni ograniczeni zarówno przestrzennie, jak i czasowo. Ciężko im skupić się w tłumie na lekturze książki, ale jednocześnie chcąc zabić czas szukają czegoś, co przyciągnęło by ich wzrok na czas podróży.

Źródło: www.visualmedia.info.pl

Postawienie na reklamę przy użyciu ekranów LCD umożliwia przedstawienie swojej reklamy niezmiernie szerokiemu gronu odbiorców. Reklama multimedialna jest z wielkim powodzeniem wykorzystywana w kraju i za granicą. Jej sukces utwierdza w przekonaniu, że reklama multimedialna jest niezwykle skuteczną formą promocji.

A Tobie podobają się takie reklamy w komunikacji miejskiej czy bardziej denerwują? Zostaw komentarz wyrażając swoje zdanie! :)

2 komentarze:

  1. bardzo ciekawy wpis i rzeczywiście musze przyznać, że takiej reklamy jest coraz więcej. Tak samo jak w mediach społecznościowych coraz częściej pojawia się opisany tutaj https://tearsofjoy.pl/influencer-marketing/ influencer marketing. Podobno to świetna i bardzo wartościowa forma reklamy. Wiedziałeś o tym?

    OdpowiedzUsuń
  2. Multimedialne narzędzia reklamowe to na pewno dobry pomysł. Choć bardziej klasyczne jak ścianki tekstylne https://adlove.pl/pl/scianki-tekstylne-141/ też mają swój urok, dobrze wykonane i zaprezentowane na targach czy konferencjach mogą zrobić robotę

    OdpowiedzUsuń

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.