środa, 17 maja 2017

8 magicznych reguł tworzenia tytułów reklamowych


Wszyscy wiemy, jak ważne są tytuły. Pewnie każdy reklamowiec przeczytał masę artykułów o tym, jak się tworzy skuteczne tytuły. Mimo to i tak bywamy sparalizowani, jak dochodzi do konkretnych działań.
Żadnego mądrego słowa w głowie?
Zero pomysłów?
Oby istniała jakaś magiczna formuła, która by pomogła tego uniknąć...
Dobra wiadomość: takich formuł jest aż 8!

1. Proste tytuły. 
To, że skomplikowana gra słów przyciąga czytelnika - to tylko mit. Czasami najprostsze jest najefektywniejszym. Proste tytuły nie próbują być mądrymi lub śmiesznymi. Wprost formulują to, co jest zaoferowane.
Przykład: Bezpłatny poradnik z reklamy na Facebooku

2. Nieproste tytuły. 
Pracują odwrotnie. Są skierowane na naszą naturalną ciekawość. Takie tytuły prowokują pojawienie się pytań, na które odpowiada tekst reklamy.
Przykład: Czego oczekiwać od e-mail marketingu?

3. Tytuł newsowy. 
Ludzie pragną być na bieżąco z tym, co się dzieje w świecie. Dlatego tytuły, które zawierają aktualne wiadomości dobrze się sprawdzają.
Przykład: Od teraz dostawa w Opole!

4. Tytuły "Jak".
Zaczynając od tego słowa automatycznie przyciągamy uwagę. Pracują w ten sposób, że jakby obiecują rozwiązać problem czytelnika.
Przykład: Jak pomóc biznesowi za pomocą sieci społecznościowych

5. Tytuły-pytania.
Czy wiecie, że pytania to główny sposób oddziaływania na mózg? Dobre pytania wzbudza ciekawość i zachęca by dowiedzieć się więcej.
Przykład: Czy Instagram jest dobrą platformą dla sprzedaży?

6. Tytuły-rozkazy. 
Zaczynają się od czasownika, który wymaga działań i kontynuują się opisem działania, które czytelnik ma wykonać.
Przykład: Zamów nasz bezpłatny kurs teraz!

7. Tytuły-powody. 
Ta technika jest szeroko stosowana w blogach, ale może być skutecznie wykorzystana również w reklamie. Takie tytuły pracują w bardzo prosty sposób: proponują porady lub opowiadają o korzyściach korzystania z pewnego produktu lub usługi.
Na przykład: Najszybszy przepis na zdobycie popularności na Facebooku. 

8. Tytuły-podziękowania.
Odwołują się do opinii zadowolonych klientów. Dobrze sprawdzają się, jeśli są nakierowane na takie same audytorium.
Na przykład: Ten blog pomógł mi zwiększyć sprzedaży do 15%.

Jaką z wymienionych reguł uważasz za najbardziej skuteczną?
Podziel się w komentarzu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.