poniedziałek, 22 maja 2017

Reklama face to face

Czy przychodzi taki czas w którym firma może sobie pozwolić na brak reklamy, czy promocji ?

Zdecydowanie nie. Nawet marki o stabilnej pozycji na rynku nie przestają inwestować w zabieganie o lojalność klientów oraz ich pozyskiwanie.

Klienci są coraz bardziej wymagający  dlatego też firmy oprócz standardowych form reklamy coraz częściej wykorzystują formę promocji za pomocą pracy Hostessy. Rozbudowana już na szeroką skalę formuła  podwyższyła wymagania w stosunku do hostess. Aby w pełni zadowolić kupujących  uwagę zwraca się na właściwe przygotowanie przez hostessę w kwestiach dotyczących promowanego asortymentu jak i na umiejętności odpowiedniej komunikacji, ponieważ w takiej formie promocji podstawą jest bezpośredni kontakt z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami. Profesjonalna hostessa  powinna mieć wiedzę na temat firmy, którą w czasie swojej pracy będzie reprezentowała. Jest to niezbędne  do lepszej prezentacji oferty. hostessa jest  wizytówką marki, którą prezentuje musi więc  wzbudzać zainteresowanie i przyciągnąć do siebie klientów.

Agencje hostess:



Najczęściej wykorzystywane narzędzia w tym sposobie marketingu to przede wszystkim prezentacja stoiska z promowanym produktem. Należy pamiętać, że głównym zadaniem hostessy jest nakłonienie jak największej liczby klientów do zakupy promowanego przez nią produktu.

Do zakupu produktu,  który promuje hostessa jest często przekonuje atrakcyjna cena, różnego rodzaju gratisy wydawane przez hostessę, degustacje- pozwalające klientom na spróbowanie produktu.
Moim zdaniem forma face to face  jest najskuteczniejszym sposobem poznania przede wszystkim oczekiwań konsumentów wobec danej kategorii towarów i danej marki. Tak prowadzone działania pozwolą firmom  sprawdzić bezpośrednio, w jakim stopniu klienci zainteresowani są danym produktem i jaka jest ich opinia o firmie.

A Wy co myślicie o takiej formie reklamy? Napiszcie o tym w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.