Zdecydowanie nie. Nawet marki o stabilnej pozycji na rynku nie przestają inwestować w zabieganie o lojalność klientów oraz ich pozyskiwanie.
Klienci są coraz bardziej wymagający dlatego też firmy oprócz standardowych form reklamy coraz częściej wykorzystują formę promocji za pomocą pracy Hostessy. Rozbudowana już na szeroką skalę formuła podwyższyła wymagania w stosunku do hostess. Aby w pełni zadowolić kupujących uwagę zwraca się na właściwe przygotowanie przez hostessę w kwestiach dotyczących promowanego asortymentu jak i na umiejętności odpowiedniej komunikacji, ponieważ w takiej formie promocji podstawą jest bezpośredni kontakt z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami. Profesjonalna hostessa powinna mieć wiedzę na temat firmy, którą w czasie swojej pracy będzie reprezentowała. Jest to niezbędne do lepszej prezentacji oferty. hostessa jest wizytówką marki, którą prezentuje musi więc wzbudzać zainteresowanie i przyciągnąć do siebie klientów.
Agencje hostess:
- http://hostessa.pl
- http://www.hostessima.pl
Najczęściej wykorzystywane narzędzia w tym sposobie marketingu to przede wszystkim prezentacja stoiska z promowanym produktem. Należy pamiętać, że głównym zadaniem hostessy jest nakłonienie jak największej liczby klientów do zakupy promowanego przez nią produktu.
Do zakupu produktu, który promuje hostessa jest często przekonuje atrakcyjna cena, różnego rodzaju gratisy wydawane przez hostessę, degustacje- pozwalające klientom na spróbowanie produktu.
Moim zdaniem forma face to face jest najskuteczniejszym sposobem poznania przede wszystkim oczekiwań konsumentów wobec danej kategorii towarów i danej marki. Tak prowadzone działania pozwolą firmom sprawdzić bezpośrednio, w jakim stopniu klienci zainteresowani są danym produktem i jaka jest ich opinia o firmie.
A Wy co myślicie o takiej formie reklamy? Napiszcie o tym w komentarzu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.