"Pomarszczony" billboard jest chyba moim faworytem. Tylko dwa podstawowe kolory: czerń i biel. Trochę wolnej przestrzeni imitującej pogięty papier ze "zmarszczkami". Jedno krótkie, a jakże dosadne pytanie. "Dlaczego nie dostrzegasz także ludzi, którzy mają zmarszczki?" Piękna reklama z przekazem, co jest coraz rzadziej spotykane.
Drugą reklamą, która zachwyca pomysłem i prostotą w realizacji jest billboard Centrum Fitness. Kolejny przykład, jak nie używając mnóstwa kolorów i wielu elementów można stworzyć coś, co przykuje uwagę każdego. Wystarczyło lekko billboard przechylić, by ukazać "ciężar" większych rozmiarów mężczyzny i już powstała ciekawa reklama z poczuciem humoru, która na dodatek jest adekwatna do miejsca, które reklamuje.
Ostatnim przykładem, lecz nie najgorszym z całej trójki, jest billboard o elektryczności. Po raz kolejny tylko dwa kolory, białe tło. Hasło nawołujące do używania elektryczności mądrze i ze wszystkich dostępnych reflektorów - działający tylko jeden, ten, który oświetla napis z prawej strony. Czyż nie jest to genialny pomysł, który współpracuje z ideą widniejącą na billboardzie?
Trzy przedstawione przykłady to tylko część reklam tego typu, które można znaleźć w internecie. Mało, nie zawsze znaczy źle. Prosto, nie zawsze znaczy mdło. W takich przypadkach mało i prosto = efektywnie i z pomysłem.
Billboardy są naprawdę wszechobecne w naszym życiu codziennym, ale warto zwrócić uwagę na ich wpływ na krajobraz miejski i przekazane przez nie informacje.
OdpowiedzUsuńhttps://interboard.pl
Czasami faktycznie prosta reklama z przekazem bardziej trafi do potencjalnych klientów. Trzeba wiedzieć, jak dobrze dopasować usługi. Kolejną ciekawą propozycją jest skorzystanie z oferty https://www.riseupagencja.pl/agencja-social-media-kielce/ . Agencja może Wam zaproponować reklamę social media, która z pewnością daje teraz dobre rezultaty.
OdpowiedzUsuń