Pepsi wystartowała z nową reklamą przygotowaną na rynek arabski, udowadniając, że markę stać na zrobienie bardzo dobrego spotu, w co kilka tygodni temu zwątpili internauci po obejrzeniu poprzedniej, nienajlepszej, reklamy z Kendall Jenner.
Firma Pepsi zdecydowała się na kampanię reklamową skierowaną na rynek arabski pod hasłem Hand In Hand, We Can przygotowaną, w przeciwieństwie do spotu z Kendall , przez agencje zewnętrzne. Strzał w dziesiątkę? Bez wątpienia! Ten spot cieszy się pozytywnymi komentarzami oraz sporą liczbą wyświetleń na YouTube.
Reklama przygotowana przez dwie agencje Impact BBDO Jeddah, Glassworks Barcelona założyła wykorzystanie w spocie twarzy sześciu sportowców z Arabii Saudyjskiej oraz, dzięki szerokim możliwościom grafiki komputerowej, demonów - cyfrowych wojowników ninja, kryształowych wilków, czerwonych, magicznych kul i olbrzymiego potwora z kamienia. Wszystko po to, by, pokazując walkę sportowców z magicznymi tworami na pustyni, pokazać odbiorcom, że wspólne działanie, zaczynające się po otworzeniu puszki z napojem Pepsi przez piłkarza, prowadzi do zwycięstwa – pokonania ogromnego, kamiennego potwora.
Reklama kampanii Hand In Hand, We Can jest metaforą realnego życia. Tylko łącząc się z innymi można podejmować się niemożliwego. Pepsi oczywiście umożliwia zjednywanie sobie ludzi – jak w spocie – po otworzeniu puszki gazowanego napoju pojawia się armia piłkarzy – pomocników.
A co Ty uważasz na temat nowej reklamy Pepsi? Zagłuszy wpadkę marki sprzed kilku tygodni?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.