poniedziałek, 22 maja 2017

Reklama kluczem do sukcesu

Często możemy się spotkać z reklamami telewizyjnymi i radiowymi portali internetowych? Czy jednak telewizja wciąż ma istotny wpływ na zachowania klientów? Być może sama obecność w wyszukiwarce nie wystarcza, strona mimo wysokiego pozycjonowania nastawiona jest na większy zysk. Im więcej kanałów tym większe szanse na zdobycie nowych zainteresowanych.

Przedsiębiorstwo planujące rozpocząć tworzenie kampanii marketingowej musi się zdecydować na najefektywniejsze formy reklamy, tylko to pozwoli osiągnąć efekt jakiego oczekuje. Istnieje mnóstwo form reklamowania może to być na przykład reklama telewizyjna (krótki spot), można się zdecydować na reklamowanie przez lokowanie własnych produktów w filmach i serialach, mogą być reklamy radiowe, bilbordy, oraz reklamy internetowe. W Internecie za najskuteczniejszą uznaje się reklamę kontekstową - Google Adwords. Adwords wyświetlana jest w wynikach wyszukiwarki jako reklama sponsorowana na pierwszych miejscach. Dzięki temu sposobowi umieszczenia klienci widzą to, jako pierwszy efekt wyszukiwania i chętnie w reklamowaną stronę klikają. A jak wiadomo, każde kliknięcie jest na wagę złota. Nie mamy dzięki niemu pewności,że oferowany produkt będzie kupiony ale potencjalny klient zapozna się z proponowaną ofertą firmy. Internet działa na wiele zmysłów- wzrok, słuch, dzięki temu daje wiele możliwości, wystarczy tylko odpowiednio je wykorzystać.

A Wy co o tym sądzicie? Czekam na wasze komentarze.

1 komentarz:

  1. Pewnie, że reklama jest kluczem do sukcesu ale zanim się ją umieści w mediach tradycyjnych czy cyfrowych to warto sprawdzić które kanały w przypadku naszej firmy mają największy potencjał. W tym celu przeprowadza się analizę konsumpcji mediów. To zadanie wykona dla Was Dom Mediowy Hashi Hoshi a potem na podstawie pozyskanych wyników będzie w stanie poprowadzić profesjonalne kampanie reklamowe. Na https://hashihoshi.com/ możecie zapoznać się z ich ofertą.

    OdpowiedzUsuń

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.