niedziela, 21 maja 2017

Uczelnie na Instagramie

Instagram to platforma mobilna, na której udostępniamy grafikę lub materiały video. Najważniejszą dla aplikacji są hashtagi, które kategoryzują materiał graficzny czy video. Dominującą grupą użytkowników to wiek 19-25 (źródło           z socjomania.pl).


Dlatego uczelnie wyższe zaczęły swoją machinę reklamową stosować na Instagramie. Dlaczego? Można powiedzieć, że owa aplikacja mobilna jest źródłem wielu wiadomości na temat uczelni wyższych. Liczy się reklama i pomysł. Młodzi ludzie to pokolenie Z, dla których nowe technologie to główne narzędzie do poszerzania wiedzy.

Uczelnie przedstawiają materiały graficzne z życia, które interesują maturzystów do podjęcia ważnej decyzji. Instagram to doskonałe miejsce na komunikacje pomiędzy uczelnią a kandydatami. Niestety, polskie uczelnie nie potrafią wykorzystać  fenomenu Instagramu do działań marketingowych.

Liczy się pomysł! 

                                          Źródło: www.instagram.com/uniwersytetprzyrodniczy_lublin

Umiejętny sposób należy reklamować treści w internecie, oryginalność materiałów wizualnych jest najważniejsza jeśli chodzi o Instagram. 


Jak myślicie, czy aplikacja Instagram to dobry pomysł na budowanie wizerunku polskich uczelni wyższych ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.