Instagram to platforma mobilna, na której udostępniamy grafikę lub materiały video. Najważniejszą dla aplikacji są hashtagi, które kategoryzują materiał graficzny czy video. Dominującą grupą użytkowników to wiek 19-25 (źródło z socjomania.pl).
Dlatego uczelnie wyższe zaczęły swoją machinę reklamową stosować na Instagramie. Dlaczego? Można powiedzieć, że owa aplikacja mobilna jest źródłem wielu wiadomości na temat uczelni wyższych.
Liczy się reklama i pomysł. Młodzi ludzie to pokolenie Z, dla których nowe technologie to główne narzędzie do poszerzania wiedzy.
Uczelnie przedstawiają materiały graficzne z życia, które interesują maturzystów do podjęcia ważnej decyzji.
Instagram to doskonałe miejsce na komunikacje pomiędzy uczelnią a kandydatami. Niestety, polskie uczelnie nie potrafią wykorzystać fenomenu Instagramu do działań marketingowych.
Liczy się pomysł!
Źródło: www.instagram.com/uniwersytetprzyrodniczy_lublin
Umiejętny sposób należy reklamować treści w internecie, oryginalność materiałów wizualnych jest najważniejsza jeśli chodzi o Instagram.
Jak myślicie, czy aplikacja Instagram to dobry pomysł na budowanie wizerunku polskich uczelni wyższych ?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.