wtorek, 9 maja 2017

Snapchat z nową platformą reklamową

Popularny w ostatnim czasie Snapchat, wprowadzi nową platformę reklamową skierowaną głównie do małych firm. Samoobsługowa platforma dla reklamodawców to ukłon w stronę małych i średnich przedsiębiorstw. Nowe narzędzie ma za zadanie przyspieszyć wzrosty ze sprzedaży reklam i zwiększyć szansę tego serwisu na rywalizację z portalem społecznościowym Facebook.

Źródło: www.tabletowo.pl

Tak jak na Facebooku i Instagramie, reklamodawcy będą mogli wykupić reklamę bezpośrednio na Snapchacie. Nowy mobilna panel umożliwi zobaczenie reklam tak, jak widzi je użytkownik serwisu. Zapowiadana platforma, która umożliwi przedsiębiorstwom zarządzać kreatywnymi materiałami, danymi czy listą odbiorców, ma być dostępna w czerwcu. Na początku jednak tylko w wybranych krajach, m.in.: Wlk Brytanii, Kanadzie i w USA.

Źródło: www.the11thsecond.com

Do tej pory Snapchat koncentrował się na dużych przedsiębiorstwach. Współpracował m.in. ze studiami filmowymi wykupującymi reklamy nowych produkcji czy sieciami fast-food, jak Burger King i Taco Bell.

A Ty Korzystasz z Snapchata? Zapadła Ci w pamięci jakaś wyjątkowa snapchatowa reklama? Podziel się swoimi doświadczeniami w komentarzu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.