poniedziałek, 22 maja 2017

Kobieta w reklamie

W mediach istnieją niezliczone ilości reklam, ciągle nie wiadomo co jest kluczem do sukcesu, jednak często twórcy reklam wybierają właśnie kobietę do reklamowania swoich produktów.

Matka, żona, lekarka, farmaceutka, pani stomatolog, kucharka, perfekcyjna gospodyni, manekin na sukienki, buty, kapelusze, okulary, bizneswoman, alergiczka,wielbicielka budyniu, pani Wiosna, Matka natura i wiele innych ról w jakie wciela się kobieta. Czy to wyjątkowość kobiet tak działa na twórców reklam? Czy reklamy z kobietami są bardziej skuteczne?

Grupa docelowa nie musi być skierowana nawet do kobiet, a mimo to twarzą jest kobieta. Klient aby się na coś zdecydował musi poczuć pożądanie do danego produktu, i prawdopodobnie kobieta jest w tym najskuteczniejsza.Reklamy pokazują często stereotypowy obraz, przez co jeszcze bardziej pogłębiają stereotypy. Według statystyk 62% kobiet robi zakupy, dlatego to one decydują co trafia do koszyka i to je w najwyższym stopniu trzeba przekonać do zakupu. Kobieta często jest przedstawiona w błahej formie jako osoba lubiąca plotkować, mająca dużo czasu, ale dzisiejsze panie domu są całkiem inne, to kobiety sukcesu dlatego nie powinno się pogłębiać tego stereotypu i ukazywać realny obraz rzeczywistości, ale czy to możliwe?

Co sądzicie? Napiszcie w komentarzach.

1 komentarz:

  1. Każda płeć ma znaczenie w reklamie i specjaliści wiedzą jak dotrzeć do konkretnego użytkownika w sieci. Podstawowym działaniem oczywiście jest pozycjonowanie o czym szerzej na https://fabrykamarketingu.pl/czytelnia/jak-poprawic-pozycje-strony-w-google/ . Jednakże metod reklamowych jest dużo więcej i nimi też warto się zainteresować

    OdpowiedzUsuń

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.