Wizerunek rapera jak i całego
streetwearu na przestrzeni ostatnio kilku lat zmienił się diametralnie. Nie są
to już tzw. za duże rzeczy, a raperzy nie wyglądają jak przestępcy, a częściej
jak modele zdjęci z wybiegu. Moda uliczna bardzo mocno wsiąknęła też do
mainstreamu i jest prawdopodobnie najbardziej popularną wśród ludzi młodych. Dlatego
też każda firma odzieżowa próbuje swoich sił w tym świecie. Na taki krok
posunęła się również założona w 1983 roku, i trochę zapomniana, amerykańska
firma Nautica. Postanowili podjąć współpracę z młodym raperem o pseudonimie Lil
Yachty, który jest jedną z bardziej barwnych postaci na dzisiejszej scenie
rapowej. 19 letni Miles McCollum, bo tak na imię ma Lil Yachty, stał się twarzą
kampanii reklamowej, a także otrzymał własną kolekcję sygnowaną swoim
nazwiskiem. Całość jest bardzo mocno inspirowana modą z lat 90tych. Dzięki tej
kolaboracji młodzi ludzie przypomnieli sobie lub dopiero poznali Nautice. Współpraca
z Lil Yachtym zapowiada się naprawdę obiecująco.
Żrodło: Google
Jak wam się podoba ta
kolekcja? Odpowiedź napiszcie w komentarzu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.