poniedziałek, 22 maja 2017

Lil Yachty nową twarzą Nautici

Wizerunek rapera jak i całego streetwearu na przestrzeni ostatnio kilku lat zmienił się diametralnie. Nie są to już tzw. za duże rzeczy, a raperzy nie wyglądają jak przestępcy, a częściej jak modele zdjęci z wybiegu. Moda uliczna bardzo mocno wsiąknęła też do mainstreamu i jest prawdopodobnie najbardziej popularną wśród ludzi młodych. Dlatego też każda firma odzieżowa próbuje swoich sił w tym świecie. Na taki krok posunęła się również założona w 1983 roku, i trochę zapomniana, amerykańska firma Nautica. Postanowili podjąć współpracę z młodym raperem o pseudonimie Lil Yachty, który jest jedną z bardziej barwnych postaci na dzisiejszej scenie rapowej. 19 letni Miles McCollum, bo tak na imię ma Lil Yachty, stał się twarzą kampanii reklamowej, a także otrzymał własną kolekcję sygnowaną swoim nazwiskiem. Całość jest bardzo mocno inspirowana modą z lat 90tych. Dzięki tej kolaboracji młodzi ludzie przypomnieli sobie lub dopiero poznali Nautice. Współpraca z Lil Yachtym zapowiada się naprawdę obiecująco.
Żrodło: Google

Jak wam się podoba ta kolekcja? Odpowiedź napiszcie w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.