czwartek, 18 maja 2017

Wędrówka alejami Tokio w reklamie Adidasa

Marka Adidas utworzyła promocję nowego modelu butów NMD. W ramach reklamy w wybranych sklepach sieci Sizeer pojawiły się okulary VR wykorzystujące wirtualną rzeczywistość. Pozwala ona klientom odbyć spacer ulicami Tokio. 

Źródło:www.nowymarketing.pl

Oryginalność w nowej formie. Buty Adidas NMD to kolekcja lifestylowa, która składa cześć najwspanialszym chwilom historii marki. Model ten łączy to, co najcenniejsze. Chodzi tu o historię firmy z najnowszymi zdobyczami technologii boost i primeknit tworząc miejski styl przyszłości.

Źródło: www.marketing-news.pl

Potencjalni klienci obecni w sklepie, w którym znajdowała się instalacja NMD VR Tokyo Tour, mieli możliwość przymiarki butów oraz założenia okularów VR. Potem mogli już ruszyć na spacer ulicami Tokio. W kampanii wykorzystano wideo 360 stopni. Dzięki odpowiedniej aplikacji urządzenie zostało zsynchronizowane z działaniem bieżni, po której poruszał się użytkownik. 

Źródło: www.marketing-news.pl

A Tobie jak podoba się taki pomysł promocji? Odpowiedzią podziel się w komentarzu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.