piątek, 5 maja 2017

Transmisje na żywo nowym formatem reklam?


Do tej pory masowy rozwój transmisji wideo online powstrzymywało kilku czynników. Wśród nich wysoki koszt mobilnego interneu oraz doskonalenie smartfonów.

2015 rok stał się z tego względu przełomowym. Na rynku ukazało się kilku wygodnych i popularnych aplikacji do transmisji wideo.

Sytuację można porównać do rozkwitu blogów w latach 2000.: wszyscy śledzą Periscope i Meerkat, pojawiają się tam własne gwiazdy, zbierają się ogromne audytoria.
utaj pojawiają się nowe możliwości także dla reklamy.

Najszybciej w nowych warunkach zorientował się Facebook, dodając reklamy w transmisje Live.

A od marca tego roku pojawiła się usługa AliExpress Live. W taku sposób chińska platforma handlowa załatwiłą dla siebie własną platformę dla transmisji wideo, która pozwala użykownikom na natychmiastowe zakupy pokazanych na żywo towarów.
AliExpress LIVE

Kolejna odsłona sklepów telewizyjnych w warunkach internetu? Lub nowy perspektywny format? Pisz opinię w komentarzu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.