poniedziałek, 1 maja 2017

Kylie Cosmetics kradnie zdjęcia?!

Przeglądając moje ulubione kanały na YouTube natknęłam się na nieprofesjonalne zachowanie się firmy Kylie Cosmetics, która promuje się również na Instagramie!

źródło: instagram.com

Przeglądając nowe filmy na kanale MsDoncellita natknęłam się na interesującego mnie vloga. Autorka mówiła w nim o tym, jak marka Kylie Cosmetics na swoim Instagramie BEZ JEJ ZGODY I BEZ OTAGOWANIA umieściła jej autorskie zdjęcie!

źródło: instagram.com

Autorka zdjęcia w swoim vlogu oznajmiła, że nie dostała żadnego zapytania, czy firma może posłużyć się jej zdjęciem, dlatego postawiła wystosować do nich wiadomość. Nie uzyskała odpowiedzi i jak mówi, jest zniesmaczona, że tak prężnie działająca i znana firma popełnia takie błędy. W swoim filmiku dziękuje czujnym widzom, którzy zauważyli jej zdjęcie i poinformowali ją o tym oraz (jak widać na zdjęciu) otagowali ją.

Nie wiem jak Wy, ale osobiście uważam, że takie zachowanie nie powinno być zbagatelizowane i zgłoszone na Instagramie. Dziwi mnie też fakt, iż firma Kylie Cosmetics nie ustosunkowała się do wiadomości autorki zdjęcia.

Uważam, że taki brak profesjonalizmu powinien być nagłośniony! Bo cóż da autorce, że jej zdjęcie znajdzie się na Instagramie popularnej firmy skoro nie uznaje się jej autorstwa?

A co Ty sądzisz o tym zajściu? Czy autorka powinna się cieszyć?

Czy dobrze, że nagłaśnia całą sytuacje?

A może słyszałaś/łeś o podobnym zajściu?

Podziel się w komentarzu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.