sobota, 14 maja 2016

Instagram Celebrytów do reklamy wszystkiego

Wiele brendów dawno zaczęło przybiegać do pomocy gwiazd dla przyciągania uwagi klientów do ich towaru. Zwyczajnie, usługi gwiazd kosztują dużo, lecz często to jest tego warte. Proces wyboru tej czy innej gwiazdy jest trudnym zadaniem, ponieważ wiele czynników mają znaczenie. Na przykład, obraz celebrytów, jego/jej audytorium. Są firmy, które zasłynęły właśnie dzięki udanej kampanii reklamowej przy współudziale gwiazd, a także te, które regularnie zapraszają do współpracy właśnie słynnych osób. Jedna z mich to marka Calvin Klein, w reklamie której można zobaczyć między innymi Kendall Jenner.



Wybór gwiazdy powinien być przemyślany. Warto zwrócić uwagę na popularność gwiazdy. Obecnie mega popularna jest rodzina Kardashianów - mnóstwo wspomnień w środkach masowego przekazu, pojawienie w różnych  kampaniach promocyjnych, duża ilość wyszukiwań w Internecie czyni tę rodzinę bardzo dobrym sposobem reklamowania produktów.

 
Źródło: Instagram
Miesiąc temu pojawiła się informacja, ile zarabia na publikacjach reklamy w Instagram Kim Kardashian. Za jedno zdjęcie reklamowego typu gwiazda otrzymuje nadzwyczajnie duże pieniądze. Wyjaśniło się, że jedna publikacja od gwiazdy kosztuje od 200 do 400 tysięcy dolarów, o czym pisze pagesix.com. Zazwyczaj dziewczyny z rodziny Kardashian reklamują muzykę, kosmetyki czy odzież. Zdarzają się przypadki reklamowania między innymi aplikacji mobilnych czy leków.

Większość gwiazd reklamujących jakieś produkty czy usługi na swoich profilach prywatnych w social mediach nie przyznaje się do tego. Kim Kardashian i jej siostry nie stały się wyjątkiem. Sama celebrytka Kim zaprzecza ten fakt i otrzymanie takich dużych honorarów za posty w mediach społecznościowych. Według słów Kim, ona z siostrami reklamuje tylko te rzeczy, z których sama korzysta, i które jej się podobają.

Dziewczyna nie tak dawno zapewniała dziennikarzy, że nie zamieszcza na swoim profilu w Instagram posty reklamowe, opowiadając swoim followerom wyjątkowo o tych towarach, które wybiera sama.


Źródło: Instagram
Więc, za jedno zamieszczenie reklamy na profilu prywatnym w Instagramie Kendall Jenner czy jej sióstr reklamodawcy mogą oddać do 400 tysięcy dolarów. Czemu popularne i słynne na całym świecie brendy gotowe są płacić takie pieniądze? Oczywiście, podobna reklama teraz jest rzeczywiście efektywna, nawet więcej aniżeli inne sposoby promowania, zwłaszcza jeśli uwzględnić ilość osób obserwujących profile dziewczyn w Instagram (u samych młodszych sióstr – Kendall i Kylie  na przykład, więcej niż po 50 milionów followerów).

Źródło: Instagram
Wcześniej kupowano reklamę w czasopismach i na telewizji. Teraz za 400 tysięcy kupują reklamę w Instagramie którejś z rodziny Kardashian. Na dobre czy na złe wyjdzie, tego nie wiemy, ale widocznie taka reklama celebrytami działa i to dobrze.

1 komentarz:

  1. Nie da się ukryć, że popularne konta na instagramie to idealne miejsce do promowania produktów. Zarabiają na tym influencerzy.
    https://instaid.pl/

    OdpowiedzUsuń

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.